Щодня, без вихідних. Нова пошта відновила кур'єрський забір і доставку посилок

29 березня, 12:23
Нова пошта відновила роботу кур'єрів (Фото:Нова пошта / Facebook)

Нова пошта відновила роботу кур'єрів (Фото:Нова пошта / Facebook)

Нова пошта поновила надання послуги з виклику кур'єра для забору та доставки відправлень.

Як повідомили у компанії, відтепер можна викликати кур'єра для забору товару у зручне для клієнта місце, а ті, кому призначене відправлення, зможуть отримати його там, де зручно: у відділенні, поштоматі або за адресою.

Відео дня

«Адресний забір і доставка корисна тим клієнтам, у кого більше ніж одне відправлення, поряд немає працюючого відділення, немає змоги самостійно та безпечно до нього доїхати або при замовленні габаритних товарів», — підкреслили у Новій пошті.

Граничний час оформлення заявки на виклик кур'єра — індивідуальний для кожного населеного пункту. З актуальним графіком забору можна ознайомитися тут.

Тариф на кур'єрську доставку залишається таким, як і раніше: +30 грн до тарифу доставки у відділення (для посилок до 30 кг).

Кур'єрська доставка працюватиме щоденно, без вихідних, але на одну годину менше, ніж час роботи відділення.

Правила роботи кур'єрської доставки у воєнний час:

— кур'єрська доставка не працюватиме в комендантську годину;

— під час оголошення повітряної тривоги кур'єри будуть зупинятися та заходити у безпечне укриття;

— час доставки може зміщуватися на добу-дві в залежності від ситуації з безпекою у регіоні.

У Новій пошті також додали, що наразі працюють понад 1800 відділень і понад 6000 поштоматів компанії.

Раніше повідомлялося, що Нова пошта відновила відправлення посилок до Молдови.

Показати ще новини
Радіо НВ
X