Нова пошта інтегрується з Apple і змінює підхід до накладених платежів

21 квітня 2017, 12:32
У 2017 році клієнти Нової пошти, які користуються мобільним додатком компанії, зможуть відстежити доставку за допомогою голосового асистента, що працює на операційній системі iOS від компанії Apple, - Siri

Про це йдеться в прес-релізі компанії.

"Персональний помічник у смартфоні зможе за запитом надавати інформацію про статус посилки, нагадувати про те, що вона знаходиться у відділенні, а також повідомляти відстань до відділення та час, що необхідний на її подолання. Окрім взаємодії з Siri, в компанії планують реалізувати аналогічний сервіс для користувачів Google Assistant", - йдеться в повідомленні.

Відео дня

Крім того, у найближчих планах компанії - надати можливість через додаток замовити грошовий переказ, який є післяплатою за товар, на банківську картку.

У такому разі одержувачу коштів не потрібно буде йти за грошима у відділення. Цю послугу планують запровадити до осені.

Нагадаємо, що в березні Нова пошта запустила обмін валют у своїх відділеннях.

Показати ще новини
Радіо НВ
X