«Всі торгують з усіма». Кількість відправлень Нова пошта Глобал зросла вдвічі за рік пандемії
За пандемічний 2020 рік Нова пошта Глобал доставила 7 мільйонів посилок. Головним трендом у компанії називають «всі торгують з усіма».
За 2020 рік кількість відправлень Нова пошта Глобал зросла вдвічі — до 7 мільйонів посилок. Про це в інтерв'ю НВ Бізнес розповів СЕО компанії Юрій Беневітський.
Він зазначив, що за рік українці на 30% стали частіше купувати онлайн на світових майданчиках. За рік компанії вдалося охопити близько 19 млн осіб і залучити нових клієнтів.
За словами Беневітського, з 200 країн світу Нова пошта Глобал активно доставляє у 20 країн — США, Китай і країни Європи. До того ж у випадку з поставками в Європу йдеться здебільшого про В2В-сегмент, з важчими і дорожчими поставками.
Він зазначив, що за підсумками минулого року обсяг українського e-commerce становив 107 мільярдів гривень внутрішнього e-commerce — це всього 9% від ритейлу в Україні.
«У тому ж 2020 році міжнародний ринок e-commerce досяг чотирьох трильйонів доларів США. Це великі цифри, і вони продовжуватимуть рости, незалежно від чинника пандемії», — додав СЕО НП Глобал.
Беневітскій додав, що 50% всього e-comm у світі було куплено за кордоном, а не у продавців всередині своєї країни.
«Основний тренд 2020−2021 років — всі торгують з усіма», — підкреслив глава Нова пошта Глобал.
Він зазначив, що не тільки українські покупці активно купують товари на міжнародних майданчиках, а й підприємці продають.
«Багато підприємців в Україні побачили, що можуть продавати не тільки в Україні. І це важливий сигнал. Мало того, зараз локальні бізнесмени вже не розглядають Україну як єдиний ринок збуту, вони дивляться глобально — на весь світ», — зазначив глава НП Глобал.
Повну версію інтерв'ю з главою Нова пошта Глобал Юрієм Беневітським можна подивитись тут.