Німеччина і Франція створюють нового залізничного гіганта
Про це повідомила Siemens.
Німецький концерн передасть Alstom підприємства з виробництва рухомого складу і сигнального устаткування (підрозділ Siemens Mobility) в обмін на частку в розширеній компанії трохи більше 50%.
Як зазначає Інтерфакс-Україна, розширена компанія буде називатися Siemens Alstom, вона збереже штаб-квартиру в передмісті Парижу, її річний виторг складе близько €15,3 млрд. Гендиректор Alstom Анрі Пупар-Лафарж залишиться на цій посаді, голову ради директорів призначить Siemens.
Акціонери Alstom двічі отримають спеціальні дивіденди у розмірі €4 на акцію кожен, в загальній складності на €1,8 млрд.
Президент Франції Еммануель Макрон був активним прихильником цієї угоди, стверджуючи, що європейським компаніям необхідні умови для успішної конкуренції за межами регіону, в тому числі в Китаї та США.
Підрозділ Siemens Mobility, зокрема, виробляє всі види рейкового транспорту, включаючи локомотиви і склади ICE для високошвидкісних залізниць у Німеччині, що з'єднують найбільші міста. Siemens Mobility також випускає міські трамваї і сигнальне обладнання.
Alstom - один зі світових лідерів (поряд з Siemens і Bombardier) у виробництві енергетичного устаткування і залізничного транспорту. Alstom працює більш ніж у 60 країнах, чисельність її персоналу перевищує 32,8 тис. осіб.