Netflix втрачає передплатників у США та Канаді
Netflix Inc., найбільший в світі сервіс потокового відео за передплатою, повідомив, що кількість передплатників зі США і Канади в другому кварталі цього року зменшилася на 430 тисяч осіб.
Це викликає у інвесторів побоювання з приводу того, як завершення пандемії і повернення людей по всьому світу в офіси вплине на діяльність компанії, пише Financial Times.
В цілому Netflix збільшив кількість передплатників на 1,5 млн у другому кварталі - трохи більше, ніж прогнозували аналітики (1,1 млн).
Компанія прогнозує, що в третьому кварталі загальна кількість передплатників збільшиться на 3,5 млн. Це розчарувало інвесторів, оскільки аналітики прогнозували зростання кількості клієнтів сервісу на 5,9 млн.
За останні півтора року Disney, Apple, WarnerMedia, Comcast і інші запустили власні стрімінгові платформи. За даними компанії Ampere, всього зараз є понад 100 таких сервісів.
Інтрига навколо планів Netflix зайнятися відеоіграми допомогла компенсувати слабкі показники основного бізнесу компанії.