В рази більше за конкурентів. Netflix витратить на контент $17 млрд в 2020 році
До 2028 року витрати Netflix на виробництво оригінального контенту можуть вирости до $26 млрд.
Стрімінговий сервіс Netflix планує витратити на виробництво контенту в 2020 році $17,3 млрд, за довгострокової заборгованості компанії в $14,6 млрд, пише Variety.
У минулому році на ці ж цілі компанія витратила $15,3 млрд. За прогнозами компанії BMO Capital Markets, до 2028 року витрати Netflix на контент можуть вирости до $26 млрд.
За прогнозом аналітиків, більша частина бюджету Netflix в наступні роки буде спрямована на виробництво оригінального контенту. Зокрема, мова йде про угоду з Nickelodeon на виробництво оригінальних мультфільмів та контракт зі сценаристами Гри Престолів. Також Netflix підписав угоду з південнокорейськими CJE&M Corporation на показ оригіналів і ліцензованих шоу та виробником контенту JTBC Content Hub.
У BMO Capital Markets зазначили, що станом на кінець вересня 2019 року у стрімінгового сервісу були боргові зобов’язання перед постачальниками контенту на суму $19,1 млрд, зокрема $10,8 млрд, які не знайшли відображення в балансах.
Конкуренти Netflix планують витратити на виробництво оригінального контенту набагато менші суми. У 2020 році Disney планує виділити на ці цілі $1 млрд, а WarnerMedia збирається інвестувати в HBO Max до $2 млрд.
Нагадаємо, що незважаючи на відсутність прибутку компанії, акції Netflix виявилися найбільш прибутковими за останні десять років серед компаній з S&P 500. У липні 2019 року вартість акцій компанії знизилася на тлі новин про скорочення передплатників у США. У відповідь на це, в грудні 2019 року Netflix опублікував звіт про зростання кількості передплатників у Європі, на Близькому Сході та в Африці.