У Netflix відмовилися від ідеї розвитку за рекламною моделлю

22 січня 2020, 17:35

У компанії підкреслили, що Netflix не зможе конкурувати з Google, Facebook і Amazon в рекламному бізнесі.

У Netflix заявили, що не будуть розвивати свій сервіс за рекламною моделлю, пише Variety з посиланням на заяву глави компанії Ріда Гастінгса.

За словами Гастінгса, Netflix не зможе конкурувати на ринку реклами з більшими технологічними компаніями на кшталт Google, Facebook і Amazon, які збирають дані з великої кількості джерел.

Відео дня

«Для Netflix, щоб вирости до $ 5−10 млрд рекламного бізнесу, доведеться дуже постаратися. На довгій дистанції тут немає легких грошей», — додав Гастінгс.

Таку заяву СЕО Netflix зробив після того, як один з потенційних конкурентів компанії - стрімінговий сервіс Peacock (належить NBCUniversal) розповів про свою схему монетизації. Відеосервіс, який повинен запуститися на американському ринку навесні 2020 року, запропонує користувачам безкоштовну передплату за перегляд реклами.

Експерти неодноразово висловлювали припущення, що Netflix може додати в свій сервіс рекламу, щоб окупити чимраз більші витрати на виробництво контенту. У 2019 аналітики підрахували, що Netflix реклама може приносити Netflix близько $ 1 млрд на рік.

Нагадаємо, що Netflix планує витратити на виробництво оригінального контенту $ 17 млрд в 2020 році.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X