«Шляху назад немає». Через стрімінгові війни американські медіагрупи витратять у 2022 році понад $100 млрд на новий контент — FT

29 грудня 2021, 16:24

Вісім провідних американських медіагрупа планують наступного року витратити щонайменше $115 мільярдів на нові фільми та телешоу, пише Financial Times.

Величезні інвестиції заплановані на тлі побоювань, що у 2022 році буде складніше залучати нових клієнтів після викликаного пандемією зростання у 2020 та 2021 роках.

«Шляху назад немає. Єдиний спосіб конкурувати — витрачати дедалі більше грошей на преміальний контент», — зазначив аналітик Майкл Натансон із Moffett Nathanson.

Відео дня

Більшість компаній — до списку яких входять Walt Disney, Comcast, WarnerMedia і Amazon — прогнозують, що їх стрімінгові сервіси будуть збитковими. З урахуванням прав на спортивні трансляції сумарні витрати становитимуть приблизно $140 млрд.

За оцінками Morgan Stanley, інвестиції Disney у стрімінговий контент у 2022 році зростуть на 35−40%. Очікується, що витрати компанії на всі нові фільми та телешоу досягнуть $23 млрд. Якщо врахувати і права на спортивні трансляції, ця цифра зростає до $33 млрд, що на 32% більше, ніж загальні витрати на контент у 2021 році та на 65% більше, ніж у 2020-му.

Netflix збирається витратити на контент понад $17 млрд наступного року — на 25% більше, ніж у 2021 році, і на 57% більше, ніж у 2020-му. Компанія розраховує вийти на рівень беззбитковості у 2022 році.

Показати ще новини
Радіо NV
X