Це бета-версія нового сайту Нового Времени. Надсилайте свої зауваження на адресу newsite@nv.ua

Світовий виробник солодощів заявив про продаж бізнесу у США італійській Ferrero

17 січня, 09:30
581
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Компанія продає бізнес за $2,8 млрд

Один з найбільших у світі виробників продуктів харчування швейцарська Nestle SA продає американський підрозділ з випуску кондитерських виробів італійської компанії Ferrero за $2,8 млрд.

Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.

"Угода передбачає продаж тільки брендів кондитерських виробів, орієнтованих на ринок США, і не включає відомий бренд печива Toll House, який є для компанії стратегічним", - відзначають у Nestle.

Зазначимо, що серед брендів шоколаду цього підрозділу популярними на внутрішньому ринку є Butterfinger, Crunch, BabyRuth, 100Grand, Raisinets, Chunky, OhHenry! і SnoCaps, а також локальні бренди інших кондитерських виробів, зокрема SweeTarts, LaffyTaffy, Nerds, FunDip, PixyStix, Gobstopper, BottleCaps, Spree і Runts.

Передбачається, що угода буде закрита до кінця першого кварталу 2018 року.

Нагадаємо, у грудні Nestle SA ухвалила рішення продати американський бізнес з випуску кондитерських виробів, але покупець тоді ще не повідомлявся.


Nestle є третім за ринковою часткою виробником кондитерських виробів у світі після Mars Inc. і Mondelez International Inc. У США компанія посідає четверте місце, тут її випереджає ще й Hershey Co.

Виручка американського кондитерського підрозділу Nestle в 2016 році становила близько 900 млн швейцарських франків ($915 млн). На його частку припадає приблизно 3% усієї виручки Nestle в США.

Головне

Україна/Події

1 грудня, 14:45

article_img
В Укрзалізниці відреагували на поломку експреса до Борисполя

Приєднуйтесь до нашого каналу в Telegram

Найцікавіші статті та добірка важливих новин щовечора

Підписатися