Nestle вирішила позбутися кондитерського бізнесу у США

22 грудня 2017, 08:25
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Один з найбільших у світі виробників продуктів харчування, швейцарська компанія Nestle SA, ухвалила рішення продати американський бізнес з випуску кондитерських виробів

Про це повідомляє Інтерфакс.

Продаж активів заплановано на перший квартал 2018 року.

Також наголошується, що кондитерський бізнес Nestle у США оцінюється експертами приблизно у $3 млрд. Його виручка у 2016 році становила близько 900 млн швейцарських франків ($922 млн).

Відео дня

Нагадаємо, що Nestle є третім за ринковою часткою виробником кондитерських виробів у світі після Mars Inc. і Mondelez International Inc. У США компанія посідає четверте місце, тут її випереджає ще й Hershey Co.

До американського підрозділу Nestle з випуску кондитерських виробів належать популярні на внутрішньому ринку бренди шоколаду Butterfinger, SkinnyCow, Raisinets, BabyRuth, 100Grand, Chunky, OhHenry! і SnoCaps, локальні бренди інших кондитерських виробів, у тому числі FunDip, PixyStix, Gobstopper, SweeTarts, LaffyTaffy, Nerds, BottleCaps, Spree і Runts, а також міжнародний бренд шоколаду Crunch.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X