Більше всіх грошей виділив ПриватБанк – 82,14 млн грн (17% від усієї суми).
У першу п'ятірку за витратами увійшов Банк Михайлівський – 40,96 млн грн, ПУМБ – 40,55 млн грн, Платинум Банк – 33,6 млн грн і Ощадбанк – 27,23 млн грн.
За ними йдуть "дочки" іноземних банківських груп: Альфа-банк, Райффайзен банк Аваль, Укрсоцбанк, Промінвестбанк та Ідея Банк.
Разом топ-10-ка витратила 313,2 млн грн – 65% витрат ринку на рекламу і маркетинг.
Фінанси на своє просування виділили 91 з 113 банків. Навіть ті, кого визнали неплатоспроможним фінансували свою рекламу. Наприклад, банк Хрещатик віддав 2,45 млн грн, його визнали неплатоспроможним у 2016-му, Юнісон – 1,61 мн грн (у 2016-м), банк "Фінансова ініціатива" – 1,43 млн грн (в 2015-му).
Більше всіх на рекламі заощадив Кредит Європа Банк, витративши всього лише 395 грн за весь 2015 рік.
Ті, хто менше всіх витратився:
Коментарі
Правила коментування