Названа п'ятірка найдорожчих брендів світу
Про це свідчить оприлюднена щорічна доповідь британських компаній WPP і Kantar Millward Brown з назвою The BrandZ Global Top 100, передає ТАСС.
Перша трійка залишилася незмінною, натомість Amazon вдалося поліпшити свої показники і піднятися з сьомого до четвертого місця, а Facebook зберіг свої позиції на 5 місці.
Виручка вищеназваних компаній становить 25% доходів всіх 100 підприємств, що увійшли до рейтингу.
Сукупна вартість брендів, що брали участь в дослідженні, зросла на 8%, з $ 3,4 трлн у 2016 року до $ 3,6 трлн в 2017 році.
"У рейтингу The BrandZ Global Top 100 домінуючі позиції посіли інтернет-гіганти, які функціонують на світовій арені з першого дня і які побудовані на потужних і інноваційних платформах", - заявив керівник BrandZ в Kantar Millward Brown Пітер Волш.