Двигуни внутрішнього попиту. Рейтинг найпопулярніших марок та моделей авто в Україні, яка збожеволіла через кросовери

5 грудня 2021, 11:48
NV Преміум

За 10 місяців року обсяги продажу нових автівок в Україні зросли одразу на 22 %. А могли б і більше, якби не глобальний дефіцит мікрочипів та конкуренція з боку вживаних машин, пише журнал НВ.

Аудіоверсія колонки:

Е кологічність та високий кліренс — на ці два критерії орієнтувався киянин Сергій Куренков, 32‑річний маркетолог зі сфери ІТ, коли разом із дружиною прицінювався до нового авто. Родина чекала на поповнення, тож хотіла придбати зручний засіб пересування.

Відео дня

«Ми часто подорожуємо, і не завжди рівними дорогами, тому високий кліренс — must have [обов'язково], — пояснює Куренков. — Також ми шукали модель, яка контролює обсяг викидів, має екорежим та адаптується до різних стилів водіння».

Зрештою сім'я обрала новенький Nissan Juke цьогорічного випуску. Це міський кросовер із компактними габаритними розмірами, як описує модель офіційний дилер бренду в Україні. Ціна на нього стартує з 512 тис. грн.

У питанні вибору сегменту із родиною Куренкових солідарні більшість власників нових авто — співвітчизники впевнено продовжують обирати саме кросовери (SUV). За статистикою інформаційно-­аналітичної групи Auto-Consulting, за 10 місяців цього року даний сегмент сягнув 72 % у загальнонаціональній структурі продажу нових легкових автомобілів. Рік тому частка була лише трохи меншою — 70 %.

Показати ще новини
Радіо NV
X