В топі - Apple і Google. Forbes назвав найдорожчі бренди світу

29 липня 2020, 11:55

Forbes опублікував рейтинг 100 найдорожчих брендів 2020 року. За даними видання, за рік загальна вартість учасників рейтингу зросла з $2,33 трлн до $2,54 трлн.

Apple залишився найдорожчим брендом світу з оцінкою в $ 241,2 млрд у версії рейтингу Forbes 2020 року. За рік вартість бренду Apple виросла на 17%.

При цьому в цілому IT-індустрія виявилася найбільш популярною галуззю з представлених у рейтингу, зазначає Forbes. У топ-5 найдорожчих брендів крім Apple потрапили також Google, Microsoft, Amazon і Facebook. Відзначається, перші п’ять рядків рейтингу займають ті ж компанії, що і минулого року. При цьому перші чотири компанії зберегли або збільшили темпи зростання, а ось Facebook навпаки показав негативну динаміку. За рік бренд компанії подешевшав на 21%.

Відео дня

Загальна вартість 100 найдорожчих брендів за рік зросла з $ 2,33 трлн до $ 2,54 трлн.

Перша десятка рейтингу Forbes:

  • Apple — $ 241,2 млрд (+ 17%);
  • Google — $ 207,5 млрд (+ 24%);
  • Microsoft — $ 162,9 млрд (+ 30%);
  • Amazon — $ 135,4 млрд (+ 40%);
  • Facebook — $ 70,3 млрд (-21%);
  • Coca-Cola — $ 64,4 млрд (+ 9%);
  • Disney — $ 61,3 млрд (+ 18%);
  • Samsung — $ 50,4 млрд (-5%);
  • Louis Vuitton — $ 47,2 млрд (+ 20%);
  • McDonald’s — $ 46,1 млрд (+ 5%).

Понад 50 компаній з рейтингу розташовані в США. Серед інших країн найбільше компаній з дорогими брендами в Німеччині (10), Франції (9), Японії (6) і Швейцарії (5).

При цьому в рейтингу, який враховує фінансові показники за попередній звітний рік, помітно змінилися позиції декількох брендів. Зокрема, Visa піднялася з 25-го на 18-е місце, Adidas — з 61-го на 51-е місце, а Netflix підскочив з 38-го на 26-е місце. Також змінилося позиція в рейтингу у кількох люксових брендів: Chanel перемістилася з 79-го на 52-е місце, а Cartier — з 64-го на 56-е.

Вперше в рейтинг Forbes потрапили Nintendo, Hennessy, Burger King і AXA. Водночас бренди Phillips, Hewlett Packard Enterprise і Kellogg’s покинули рейтинг.

Видання зазначає, що через вплив коронавірусу і економічної кризи наступного року рейтинг топ-100 може виглядати зовсім інакше. Наразі ситуація виглядає так, що компанії, які найпомітніше зросли в 2019 році (Amazon, Netflix і PayPal), можуть залишитися у виграші і після пандемії. Цьому будуть сприяти тренди в області онлайн-торгівлі, стрімінга і обробки платежів.

Нагадаємо, що в травні цього року журнал Forbes Україна склав рейтинг найбагатших українців. За даними видання, статки Ахметова скоротилися в шість разів, а Петро Порошенко знову став мільярдером.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X