Підсумки першого кварталу. Facebook відзвітував про найнижче зростання виручки з моменту заснування компанії
У Facebook відзвітували про сумарну виручку в $ 17,74 млрд за підсумками першого кварталу 2020 року, передає Reuters.
Попри те, що показник виручки виявився на 2% вище за прогнози аналітиків Refinitiv і склав 18%, для Facebook такий показник зростання виявився найнижчим за весь час існування компанії.
При цьому, чистий прибуток компанії склав $ 4,9 млрд при зростанні продажів реклами на 17% до $ 17,44 млрд. У Facebook додали, що доходи від реклами стабілізуються після різкого зниження в березні через пандемію. Також у звіті йдеться, що перші показники за квітень виглядають багатообіцяюче.
У Facebook відзначили зростання ігрової реклами і стабільні витрати рекламодавців, які працюють в сфері технологій і електронної комерції. Відзначається, що це допомагає компенсувати падіння реклами в автомобільному і туристичному секторі.
При цьому витрати компанії зросли всього на 1% і склали $ 11,84 млрд. Також компанія знизила прогноз по видатках на рік з $ 54−59 млрд до $ 52−56 млрд, пояснивши це скасуванням багатьох заходів, поїздок і скороченням набору персоналу.
Сумарна аудиторія всіх додатків компанії склала 2,99 млрд користувачів в місяць.
Нагадаємо, що раніше про підсумки кварталу відзвітував Google. У компанії заявили про падіння рекламних доходів в березні і прогнозують погіршення ситуації у другому кварталі 2020 року.