Нас врятувала шалена лояльність клієнтів – співзасновник Нової Пошти про обшук в офісах компанії

3 квітня 2018, 21:37
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Сьогодні, 3 квітня, під час виступу у рамках лекції НВ Правила бізнесу. Як стати першим у своїй справі, співзасновник компанії Нова Пошта В’ячеслав Клімов розповів, як стратегічні принципи компанії допомагають долати перешкоди.

Першим принципом, сформульованим Клімовим, є ставка на сервіс і якість.

“Ми не хочемо робити дешевий, але неякісний сервіс, – пояснює Клімов. – Під час нещодавніх обшуків нас врятувала шалена лояльність клієнтів. Але така лояльність походить від раціо,заслужити її можна лише, якщо роками робиш для клієнта високу якість сервісу”.

Відео дня

Другим принципом співзасновника Нової Пошти є постійне вивчення клієнтів і його запитів. Третім – інвестиції в розвиток.

“Ми не дуже любимо важкі інвестиції, нас називають королями аутсорсу, – каже Клімов. – У нас багато орендованих приміщень, автомобілів тощо”.

Четвертий принцип Клімов визначив як “концепцію логістичного супермаркету”. Це означає, що компанія має на меті робити не один сервіс, а ланцюг, який дозволить міцніше тримати клієнта.

“Якщо у вас моносервіс, ви можете втратити клієнта. Ланцюг забезпечує стійкість,” – каже Клімов.

П’ятий принцип – швидке реагування на зміни. “Потрібно одночасно бути параноїками та ентузіастами бізнесу одночасно”.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X