Найбільший виробник курятини в Україні відповів на звинувачення у "курячій змові"
Власник агрохолдингу Миронівський продукт Юрій Косюк заявив, що зростання ціни курятини на ринку сталося через ринковий попит.
Про це він розповів в інтерв'ю РБК-Україна.
"Тільки через ринкові попит і пропозиції. Все", - сказав власник агрохолдингу
Він також заперечує, що виробники курятини в змові підняли ціни на свій продукт в Україні.
"Про яку змову може йтися, якщо ми дуже сильно конкуруємо з внутрішніми виробниками, з європейськими і світовими виробниками. Без мита в Україну може заїжджати як європейська курка, так і американська. Про яку змову можна говорити?" - сказав він.
Крім того, він вважає, що українська курятина є дешевшою, ніж курятина у Євросоюзі. "Сьогодні наші українські ціни нижчі, ніж в Європі", - сказав він.
Нагадаємо, раніше АМКУ оголосив, що проводить дослідження внутрішнього ринку курячого м'яса. В Антимонопольному комітеті припускають у діях виробників м'яса птиці цінову змову.
У Миронівському хлібопродукті заявляли, що однією з підстав для зростання цін серед іншого є збільшення собівартості виробництва курятини на 20% в минулому році.
Пізніше птахівники України заявили, що в АМКУ немає підстав підозрювати виробників м'яса птиці в ціновій змові на ринку.
Миронівський хлібопродукт (МХП) - найбільший виробник курятини в Україні. За оцінками самої компанії, вона займає 55% українського ринку курятини. Агрохолдинг також займається виробництвом зернових, соняшникової олії, продуктів м'ясопереробки. На українському ринку МХП представлено брендами Наша Ряба, Легко, Бащинский тощо.
Чистий прибуток МХП у 2016 році становить $69 млн проти чистого збитку ву$113 млн у 2015 році. Виручка зросла на 7% - до $1,1 млрд.