Найбільша пивна компанія в світі знайшла спосіб збільшити продажі
Найбільший пивоварний концерн світу Anheuser-Busch InBev (AB InBev) планує масштабну реорганізацію бізнесу з метою підвищення продажів.
Про це повідомила компанія, передає агентство Інтерфакс-Україна.
Також повідомляється, що в другому кварталі 2018 року зростання виручки компанії на 4,7% не виправдало очікувань ринку (5,4%), особливо в Північній Америці, хоча чистий прибуток в першому півріччі зріс на 8%, до $3,6 млрд.
AB InBev суттєво збільшила витрати на маркетинг в цьому році в зв'язку з мундіалем-2018. Незважаючи на це, рентабельність за EBITDA зросла на 0,85 процентного пункту - до 39,7%.
EBITDA компанії в США, на частку яких припадає чверть прибутку на рівні групи, впала на 7,4% в квітні-червні і на 6,3% в першому півріччі. AB InBev пов'язує таку динаміку з підвищенням витрат на закупівлю сировини і матеріалів, а також зі збільшенням витрат на транспортування продукції. Крім того, марки пива Budweiser і Bud Lite продовжують втрачати частку ринку.
Акції AB InBev на торгах у четвер, 27 червня, подешевшали на 4,1%, капіталізація компанії цього року впала на 6,2%, до €183 млрд.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.