Освітня сила fintech: як бізнес підвищує грамотність українців

11 травня 2021, 10:49
Новини компаній
Moneyveo та Міністерство цифрової інформації - партнери спільного проєкту (Фото:Moneyveo)

Moneyveo та Міністерство цифрової інформації - партнери спільного проєкту (Фото:Moneyveo)

Бізнесу в епоху турбулентності важливо не лише швидко адаптуватись до нових умов, бути ефективним у своїй ніші та впроваджувати клієнтоорієнтовані програми. Потрібно ще бути драйвером позитивних змін у соціумі і допомагати людям справлятися із новими викликами: орієнтуватись у діджитал-реальності, грамотно управляти особистими фінансами та розуміти цифрову безпеку. Як саме це робити? Розглянемо успішний кейс від fintech компанії Moneyveo.

Moneyveo, яка має чималий досвід з діджиталізації бізнесу і власну fintech експертизу на ринку онлайн-кредитування, активно розвиває КСВ- та освітні проєкти з підвищення фінансової і цифрової грамотності населення. А в період коронакризи — ще й надає українським підприємцям практичні поради, як трансформувати робочі процеси у онлайн-середовище. Компанія як долучається до партнерських всеукраїнських заходів з популяризації фінансових послуг, так і створює власні проєкти.

Відео дня

Три напрями освітньої діяльності

Соціальні ініціативи Moneyveo направлені на те, щоб допомогти українцям комплексно впоратись із викликами «нової реальності». Наразі освітні активності компанії охоплюють три головні напрями:

Фінансова грамотність

На початку 2021-го на YouTube-каналі порталу minfin.com.ua компанія запустила цикл освітніх відео про нюанси користування фінансовими продуктами. В них експерти Moneyveo розповідають про права та обов’язки споживачів фінансових послуг, труднощі, які періодично трапляються у клієнтів небанківських компаній, про законодавчі норми та інші аспекти кредитування онлайн.

Корисними для українців виявилися освітні ролики, створені в рамках інформаційної кампанії Нацбанку #ЗнайСвоїПрава, яку підтримала Moneyveo. У відео глядачі також дізнаються про власні права та обов’язки під час користування фінансовими послугами, а ще — вчаться планувати бюджет, приймати виважені рішення щодо своїх фінансових можливостей і нести за них відповідальність.

Завершальне заняття курсу з онлайн-маркетингу в Києво-Могилянській академії (Фото: Moneyveo)
Завершальне заняття курсу з онлайн-маркетингу в Києво-Могилянській академії / Фото: Moneyveo

Цифрова грамотність

Moneyveo долучилася до освітньої гри Асоціації «ЄМА» «Zдолай шахрая», розробленої за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку. Онлайн-проєкт допомагає підвищити обізнаність громадян у фінансових питаннях, зокрема щодо методів протидії кібершахрайству. До того ж, робиться це в ігровій формі, завдяки чому учасники отримують не лише навички безпечного користування платіжними інструментами та сервісами, а й — приємний бонус від компанії за проходження гри.

Спільно з Міністерством цифрової трансформації України та компаніями з кібербезпеки 10Guards і Cyberlab Moneyveo минулого року запустили проєкт «Кіберняня» — освітній відео-серіал про безпеку персональних даних і онлайн-розрахунків, який можна безкоштовно переглянути на сайті «Дія». У ньому в доступній формі розповідається, як мінімізувати ризики втрати приватної інформації, як попередити кібератаку або кібершахрайство та як швидко відновитися, якщо вони все ж таки сталися.

Підприємницька діяльність

Підтримуючи український бізнес в умовах карантину, компанія запустила освітній серіал для підприємців «Переведення бізнес-процесів в онлайн», реалізований разом з Міністерством цифрової трансформації України. У відео-випусках експерти Moneyveo діляться досвідом та лайфхаками зі швидкої адаптації бізнесу до роботи через Мережу. Зокрема, розповідають, як ефективно організувати віддалену працю та вдосконалити інформаційну безпеку.

У компанії також долучаються до розвитку студентської молоді і допомагають їй адаптуватися до реальних викликів бізнесу. Так, у 2020-му Moneyveo запустила курс лекцій для студентів Національного університету «Києво-Могилянська академія» з інтернет-маркетингу, який увійшов до сертифікатної програми «Вебдизайн». У межах курсу студенти готували власні проєкти, найкращі з яких отримали від Moneyveo 20 000, 30 000 та 50 000 грн. «Для багатьох слухачів ці заняття стали плацдармом для втілення перших бізнес-проєктів», — розповів викладач НаУКМА Максим Корнійчук.

Сприяє Moneyveo і професійній реалізації ветеранів АТО/ООС. Київською школою економіки для них була розроблена програма з навчання підприємницької діяльності. В рамках цієї програми експерти Moneyveo записали відеоуроки, які допоможуть слухачам розібратися в нюансах сучасного онлайн-маркетингу та навчитися застосовувати його у бізнесі.

Moneyveo та Міністерство цифрової інформації презентують проєкт Переведення бізнес-процесів в онлайн (Фото: Moneyveo)
Moneyveo та Міністерство цифрової інформації презентують проєкт Переведення бізнес-процесів в онлайн / Фото: Moneyveo

Соціальний вектор розвитку

Усі освітні і КСВ-активності компанії покликані вирішити такі соціальні завдання:

 — підвищення рівня фінансової інклюзії українців через комунікації та фінграмотність;

 — розвиток у громадян навичок планування бюджету, вміння приймати раціональні рішення щодо своїх фінансових ресурсів і нести за них відповідальність;

 — підвищення фінансової та цифрової грамотності з метою уникнення проблемних ситуацій та кібершахрайства;

 — формування навичок підприємницької діяльності, сприяння професійної самореалізації українців.

Тож, кейс Манівео — вдалий приклад того, що бізнесу під силу реалізація зазначених цілей з підвищення рівня фінансової та цифрової грамотності населення. У компанії сподіваються, що підтримка освітніх ініціатив стане популярним трендом на небанківському ринку України.

Нагадаємо, для Moneyveo корпоративна соціальна відповідальність і покращення добробуту громадян через підвищення їх фінграмотності — один із пріоритетних напрямів розвитку. У результаті такої діяльності все більше українців долучається до ініціатив компанії.

А ще, Moneyveo активно займається освітою і своїх співробітників, застосовуючи найбільш ефективні тренди в навчанні. Так, у власній Академії бізнес-освіти Education Lab реалізовано вже 40 навчальних курсів, і лекторій Академії постійно поповнюється новим матеріалом.

Вручення нагороди від Києво-Могилянської академії (Фото: Moneyveo)
Вручення нагороди від Києво-Могилянської академії / Фото: Moneyveo

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X