Мобільний банк готується підібрати колишніх клієнтів ПриватБанку
"Хтось посварився, хтось пішов, хтось не любить цей бренд і так далі. Я б не сказав, що все зайнято Приватом. Є люди, які перебувають поза ним, і вони очікують рішення, яке з технічної точки зору буде таким же просунутим, але з огляду на якісь причини з цим брендом вони не хочуть мати нічого спільного", – говорить Дубілет.
Він нагадав, що у ПриватБанку колосальна інфраструктура, яку потрібно обслуговувати. 3 тисячі відділень, багато касирів, багато співробітників і так далі. Тому умови на свої продукти банк повинен виставляти таким чином, щоб все це підтримувати.
"За рахунок того, що ми починаємо з чистого аркуша і у нас є привілей, можливість зосередитися на конкретній ніші клієнтів – на людях, у яких є смартфони, нам не потрібно утримувати відділення. Привату потрібно обслуговувати пенсіонерів. Вони не зможуть через смартфон обслуговуватися", – вважає співзасновник Fintech Band.