Мобільна реклама випередить інтернет і телебачення - дослідження
До 2020 року 30,5% глобальних рекламних інвестицій припадатиме на мобільну рекламу в порівнянні з 19,2% в 2017 році. У 2021 році вона може обігнати телерекламу.
Про це свідчать дані Прогнозу рекламних інвестицій від медіакоммунікаціонного агентства Zenith.
А в грошовому еквіваленті інвестиції в мобільну рекламу складуть $187 млрд. Це удвічі більше, ніж $88 млрд на інтернет-рекламу на настільних комп'ютерах, і всього на $5 млрд більше інвестицій в ТБ-рекламу (192 млрд).
Крім того, у 2017 році її частка мобільної реклами зросла на 35%. Очікується, що до 2020 року вона буде становити 21% щорічно.
При цьому, дослідження Zenith Touchpoints ROI Tracker показує, що традиційні медіа більш ефективні для стимулювання відгуку серед нових і непостійних покупців.
Так, ТБ-реклама більш ефективна, ніж мобільна - 53% потенційних покупців схильні давати відгук на ТБ-рекламу, у той час як 41% реагують на мобільну.
При цьому, частка друкованої реклами продовжує скорочуватися разом з тиражами. Очікується, що в період 2017-2020 років реклама в газетах буде в середньому падати на 5% щорічно, а в журналах - на 6%.
Publicis One - французька група компаній, що спеціалізуються на комунікаціях і рекламі, яка об'єднує досвід агентств Publicis Groupe.
Zenith є є частиною Publicis Media, одного з чотирьох центрів рішень в Publicis Groupe. Компанія працює на 90 ринках світу з брендами 21st Century Fox, L'Oréal, Nestlé, Aviva, Coty, Essity, Kering, Lactalis, Oracle, Perrigo і RB.
Touchpoints ROI Tracker - це інструмент Publicis Media для планування і вимірювання впливу медіа каналів на маркетинг показники брендів, заснований на більш ніж 1 млн опитуваннях споживачів з 2004 року.