Міжнародні спонсори війни. Чому європейці отримують такий статус та як це впливає на бізнес українських мільярдерів — розбір на прикладі

Працівник компанії Danieli на фоні металургійного обладнання (Фото:danieli.com)
Декілька європейських компаній отримали від НАЗК статус «Міжнародний спонсор війни». Як це впливає на їхню репутацію та до чого тут український бізнес? Розбір на прикладі італійської Danieli, яка співпрацює з Метінвестом та Інтерпайпом.
Влітку на сайті Національного агентства запобігання корупції (НАЗК) з’явився розділ «Міжнародні спонсори війни». В ньому зібрані назви 10 компаній з декількох країн ЄС, які продовжують співпрацю в російськими контрагентами. Іноземні ЗМІ вже пишуть про фігурантів переліку, завдаючи їм репутаційних ударів. Що насправді означає цей статус та чи варто звертати на нього увагу українським бізнес-партнерам європейців?
НВ Бізнес розібрав ситуацію на прикладі італійського машинобудівного гіганта Danieli, який співпрацює з металургійними компаніями найбагатших українців — Ріната Ахметова, Віктора Пінчука та Вадима Новинського.