Китайський рітейлер Miniso, у якого 17 магазинів в Україні, має намір залучити $1 млрд в ході IPO — ЗМІ

26 червня 2019, 15:42

Китайський рітейлер Miniso, який у 2017 році вийшов на український ринок, планує залучити $1 млрд в ході первинного публічного розміщення акцій, повідомляє Bloomberg з посиланням на джерела.

За словами співрозмовників агентства, розміщення може пройти на Гонконгській або Нью-Йоркській біржі. Точна дата поки не визначена.

Компанію Miniso заснували в 2013 році японський дизайнер Міяке Джунья і китайський підприємець Йе Гуофу. Вона продає електроніку, косметику, посуд, сумки, іграшки та інше. Ритейлеру належить понад 3,5 тис. магазинів в 80 країнах, включаючи Китай, США, Бразилію, ОАЕ, Росію та Україну. Виручка компанії за 2018 рік склала 17 млрд юанів ($2,5 млрд).

Відео дня

На український ринок компанія вийшла в вересні 2017 року. Перший магазин відкрився в Києві. Всього в Україні працює 17 магазинів компанії.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X