Фокус на ПК і зростаючі продажі Xbox. Microsoft прозвітувала про рекордні результати за квартал

27 жовтня 2021, 15:50

Компанія Microsoft отримала $45,3 млрд. виручки за підсумками кварталу. Продажам особистого програмного забезпечення не завадили навіть збої в постачаннях комп’ютерів. Також компанія продала більше ігрових консолей Xbox, аніж розраховувала.

За підсумками першого кварталу 2022 фінроку Microsoft повідомила про виручку в $45,3 млрд і чистий прибуток в $20,5 млрд, передає The Verge.

Виторг компанії зріс на 22%, а чистий прибуток — на 48%. Зазначається, що цього кварталу Microsoft показала високу виручку в хмарному, серверному та офісному напрямках.

Відео дня

Як пише видання, падіння продажів ПК у США, викликане проблемами в ланцюжках поставок, не позначилося на результатах розробника Windows. Виручка компанії від продажу ПЗ, встановленого на техніку перед продажем, збільшилася на 10% цього кварталу.

Доходи від комерційних продуктів Windows та хмарних сервісів також зросли на 12%, чому посприяв попит на Microsoft 365.

За прогнозами СЕО Microsoft, найближчим часом продажі ПК відіграватимуть важливішу роль, оскільки в результаті пандемії стався «структурні зрушення в попиті» на ці пристрої.

Водночас виторг від продажу планшетів Surface знизився на 17% за підсумками кварталу, що в компанії пов'язують з високими показниками минулого року. У наступному кварталі Microsoft прогнозує падіння виручки Surface в "однозначному вираженні".

Виручка від продажу ігрових консолей зросла на 166% за підсумками кварталу завдяки попиту, що триває, на консолі Xbox Series X і Series S. У компанії відзначають, що змогли продати "більше консолей Xbox Series X і S, ніж очікувалося, навіть попри те, що попит продовжує перевищувати пропозицію".

Загальний прибуток Microsoft від ігор також зріс на 16% - майже до $3,6 млрд за квартал і є рекордним показником для Xbox у першому кварталі. При цьому дохід від контенту та послуг Xbox зріс лише на 2%.

Виторг компанії від інтелектуальної хмари зріс на 31% у порівнянні з минулим роком, включаючи зростання доходів від Azure та інших хмарних сервісів на 50%. Що стосується споживчих продуктів Office та хмарних сервісів, виторг компанії від цих продуктів зріс на 10%, а кількість передплатників на Microsoft 365 — на 19% о 54,1 млн користувачів).

Як зазначає видання, продуктивність та бізнес-процеси, включаючи Office, LinkedIn та Dynamics, становлять близько 33% доходів Microsoft. Ще 38% припадає на інтелектуальну хмару, серверні продукти та хмарні послуги. Перед Xbox, Windows і Surface припадає близько 29% загального доходу Microsoft.

Раніше Google прозвітував про $21,03 млрд прибутку за квартал, виручка від реклами на YouTube зросла на 43%. Ефект нових правил конфіденційності Apple у компанії назвали стриманим.

Також за підсумками кварталу відзвітували такі великі соціальні мережі як Twitter, Facebook та Snapchat. У той час як Snap і Facebook скаржилися на падіння рекламних доходів через нововведення від Apple, у Twitter заявили, що нові правила iOS не мали значного впливу на рекламну виручку компанії.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X