Ініціатива Юрія Косюка. Навіщо МХП створює мережу Doner Market

24 вересня 2020, 08:25
Новини компаній
МХП розвиває мережу франчайзингу Doner Market (Фото:Наташа Кравчук)

МХП розвиває мережу франчайзингу Doner Market (Фото:Наташа Кравчук)

За два роки в Україні планується відкрити близько 2 тис. точок продажу шаурми Doner Market. Всі вони будуть розвиватися через франчайзинг.

«Мені шаурму з куркою і гостріше», — сказав засновник одного з найбільших в Україні агрохолдингів МХП Юрій Косюк. Вранці 23 вересня він спеціально приїхав на Осокорки (вул. Срібнокільська, 2/11), щоб серед перших скуштувати страви щойно відкритого Doner Market. Поки Косюк розплачувався за покупку своєю карткою, шеф-кухар закладу Узеир Карімов, який вже 25 років готує шаурму, щедро насипав у страву перець чилі. І безкоштовно видав покупцеві банку кока-коли — така акція діє в Doner Market при купівлі шаурми або донера до кінця вересня. Юрію Косюку сподобалося, і він попросив ще. «Я з'їв дві порції, хоча вдома поснідав», — не приховуючи свого оптимізму повідомив він усім присутнім.

Відео дня

МХП
Фото: МХП

Новий проект

Ідея створити мережу вуличного харчування належить Юрію Косюку. «Я дуже люблю шаурму, але іноді якість її приготування викликає питання», — каже він. Згодом Doner Market може стати непоганим замовником для МХП. Наприклад, у Німеччині, каже бізнесмен, приблизно 10% м’яса птиці продається через шаурму. Український ринок має великий потенціал — споживачі все частіше харчуються поза домом, економлять час, тому купівля якісних страв у таких точках є хорошою можливістю перекусити. «Шаурму дуже зручно їсти в машині», — посміхається Юрій Косюк.

МХП жорстко контролюватиме якість страв, які будуть пропонувати споживачам. Продукт — безпечний і смачний, каже Косюк. Бізнесмен має намір сам особисто купувати шаурму в різних кіосках мережі.

МХП
Фото: МХП

Партнерська мережа

МХП розвиває мережу Doner Market через франчайзинг, розповідає керівник напрямку по роботі з франчайзі компанії Дмитро Морозов. Розробкою формату — від дизайну до асортименту займалася команда МХП. Щоб відкрити подібну точку потрібно інвестувати максимум $8−10 тис., а повернути вкладені кошти можна менш ніж за півроку, каже експерт.

МХП не вимагає від підприємців-партнерів платити паушальні внески, але контролює виконання всіх стандартів якості. «Всі кухарі, що працюватимуть у мережі обов’язково проходять навчання в спеціально побудованому на базі першої точки на вул. Срібнокільській „навчальному класі“, розрахованому на навчання до чотирьох осіб одночасно. Надалі, у міру зростання мережі, навчальні майданчики будуть розширюватися», — говорить Дмитро Морозов. Шеф-кухар Узеир Карімов готуватиме страви в кожному новому Doner Market у перший день після відкриття.

МХП
Фото: МХП

МХП допомагає партнерам з критеріями для пошуку місця для відкриття торгової точки, оцінює трафік покупців для майбутньої точки продажу, забезпечує продукцією та готовими рішеннями з оснащення устаткуванням для приготування шаурми або донера за найкращими цінами — це бізнес рішення «під ключ». Деякі шаурменні будуть інтегровані в магазини М’ясомаркет, що відкриваються та теж розвиваються через франчайзинг. Перший такий відкривається в Черкасах вже цієї п’ятниці. «Підприємці цікавляться Doner Market. Це і наші чинні партнери, і нові підприємці», — говорить Дмитро Морозов. Високий інтерес з боку партнерів дозволить мережі розвиватися швидкими темпами.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю
Показати ще новини
Радіо NV
X