Оголосили тендер. Київський метрополітен готовий заплатити 60 млн грн за коригування проєкту метро на Троєщину
Влада Києва готова заплатити майже 60 млн грн за коригування проєкту будівництва метро на Троєщину.
Київський метрополітен оголосив тендер на коригування проєкту будівництва Подільсько-Вигурівської лінії (метро на Троєщину) з очікуваною вартістю 59,61 млн грн, передає Інтерфакс-Україна з посиланням на повідомлення Київміськадміністрації.
За результатами аукціону буде визначено переможця, який протягом семи місяців розробить оновлений проект будівництва нової гілки метро.
Конкурсні торги в системі ProZorro оголошені на коригування проектної документації на будівництво першої ділянки Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції Глибочицька до станції Райдужна.
Відзначається, що перша ділянка метро на Троєщину довжиною майже в 11 км буде включати шість станцій і два пересадочних вузла:
- Глибочицька з пересадкою на станцію Лук’янівська;
- Подільська з пересадкою на станцію Тараса Шевченка;
- а також станції Суднобудівна, затока Десенка, Труханів острів і Райдужна.
«Оновлений проєкт буде відповідати всім сучасним вимогам — від інклюзивності до наявності велосипедних паркінгів не менш ніж на 50 місць поруч зі станціями метро», — зазначив заступник голови КМДА Олександр густіла.
Також він додав, що в межах одного з вестибюлів станцій або поруч зі станціями на поверхні будуть запроєктовани громадські санітарні вузли.
Також станції обіцяють обладнати сучасними інформаційно-навігаційними системами для пасажирів, в тому числі для людей з вадами зору, сучасними тунельними ескалаторами і вантажопасажирськими ліфтами.
Провізна спроможність станцій розрахована на 40,8 тис. пасажирів на годину.
На початку жовтня повідомлялося, що в Києві почали підготовчі роботи до будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метро. Будувати нову, четверту, лінію метро будуть в кілька етапів. Під час першого працюватимуть над ділянкою від станції Глибочицька до станції Райдужна.