Месенджери і соціальні медіа займають близько половини ринку медійної інтернет-реклами — ІнАУ

6 лютого 2020, 18:41

У порівнянні з 2018 роком частка соціальних медіа і месенджерів зросла на 11%.

За підсумками 2019 року частка соціальних медіа і месенджерів на ринку інтернет-реклами виріс до 45%, говориться в результатах першого етапу дослідження Інтернет асоціації України (ІнАУ).

Відео дня

Йдеться про рекламу в Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber, обсяг якої в порівнянні з 2018 роком зріс на 11%.

Згідно з дослідженням ІнАУ, частки медійної інтернет-реклами розподілилися наступним чином: банерна реклама зайняла 34,6%, частка In-stream відео (рекламні вставки в відеороликах) — 39,5%, In-page відео — 12,5%, інші нестандартні рішення (спливаючі вікна, синхронні банери, звукова реклама в цифровому аудіопотоки і т.д.) — 8,6%, спонсорство — 4,8%.

Частки банерної реклами, In-stream відео і спонсорських проявів за підсумками року знизилися від 0,2% до 2,5%. У той же час In-page відео і нестандартна реклама виросли на 3,5% і 1,6%.

Частка мобільного інтернет-реклами за 2019 рік склав 47,7% від загального обороту. При цьому частка банерної реклами — 27,6%, In-stream відео — 16,3%, In-page відео — 1,6%. Нестандартні рішення зайняли 1,6%, а спонсорство — 0,6%. При цьому зниження обсягів відбулося у всіх сегментах.

Частка закупівель за допомогою автоматизованої реклами (Programmatic) на ринку медійної інтернет-реклами склала 32,9%.

Нагадаємо, що за першу половину 2019 року в Україні виріс мобільний трафік і частка платної пошукової реклами.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X