McDonald's і олімпійський комітет припинили співпрацю

16 червня 2017, 15:42
Компанія McDonald's (Макдональдс) і Міжнародний олімпійський комітет (МОК) повідомили про закінчення своєї співпраці

"МОК і McDonald's оголосили про те, що вони взаємно погодилися завершити партнерство", - цитує Інтерфакс-Україна заяву МОК.

Керуючий директор телебачення і маркетингових служб МОК Тімо Люмме висловив розуміння в зв'язку з тим, що в мінливому бізнес-ландшафті McDonald's прагне зосередитися на різних бізнес-пріоритетах.

Відео дня

"З цих причин ми спільно з McDonald's вирішили закінчити партнерство", - сказав Люмме.

Деталі розірвання контракту не розголошуються.

МОК поки не планує шукати заміну партнера в категорії продуктів харчування і розглядатиме цю категорію в ширшому контексті існуючих програм олімпійського маркетингу.

У МОК запевнили, що мають довгострокові комерційні партнерські відносини, і в поточному сезоні у нього будуть рекордні внески. У МОК діє угода до 2020 року з Bridgestone, до 2024 року - з Panasonic і Toyota, до 2028 року - з Alibaba і до 2032 року - з Omega.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X