МАУ вводить плату за роздруківку посадкового талона
Про це повідомили avianews.com в компанії.
Розмір збору складе 20 євро за кожен посадковий талон. У майбутньому такі правила будуть застосовуватися по всій маршрутній мережі МАУ.
Для того, щоб не платити новий збір, пасажирам необхідно пройти онлайн-реєстрацію, яка для рейсів Київ-Рига і Рига-Київ відкривається за 48 години до вильоту, і роздрукувати посадковий талон або зберегти його на мобільному пристрої.
У разі, якщо пасажир не пройшов онлайн-реєстрацію самостійно, але коректно ввів всі паспортні дані в процесі бронювання, система зареєструє його автоматично за 12 годин до вильоту і відправить посадковий талон на електронну пошту.
Крім цього, пасажир може пройти реєстрацію і змінити місце в салоні літака за допомогою онлайн-реєстраціі в аеропорту, але не пізніше ніж за 1 годину до вильоту.
Екс-керівник відділу авіаційного транспорту в Мінінфраструктури Андрій Ярмак розповів НВ Бізнес, що введення платної реєстрації в аеропорту авіакомпанією МАУ - очікуване нововведення перевізника, який впевнено переходить на повноцінну лоукост-модель функціонування бізнесу.
За словами експерта, впровадження платної реєстрації для авіакомпанії стимулює реєстрацію пасажирів в інтернеті і додаткове просування свого сайту. Дозволить отримати додатковий дохід від реєстрації пасажирів в аеропорту, вибору місця на борту і прискорить процес обслуговування пасажирів в аеропорту. А також дасть можливість зменшити витрати на служби наземного обслуговування, а також економити на витратних матеріалах (посадочні талони).
Платна реєстрація в аеропорту зараз впроваджена більшістю лоукост-перевізників, багато сервісних перевізників активно продають вибір місця на борту літака. "Тому МАУ тут є не першопрохідцем, а компанією, яка впроваджує ефективні ринкові практики для оптимізації своїх бізнес-процесів і генерування додаткового доходу", - констатує Ярмак.
У Борисполі і Ризі всі служби аеропортів приймають як паперові версії посадкових талонів МАУ, отриманих в процесі онлайн-реєстрації, так і їх електронні варіанти, які відображаються на екранах мобільних пристроїв.