Секрет успіху. ЗМІ опублікували «маркетингову біблію» McDonald’s

28 січня 2020, 10:04

Американське видання Business Insider опублікувало витяги з «маркетингової біблії» McDonald’s — «Зводу правил Золотих арок». Він був складений в 2012 році.

Там зазначено, що людина, яка грає Рональда Макдональда, не має права відвідувати місця, в які його герой не пішов би. Наприклад, в нічний клуб. «Рональд Макдональд — зразок для наслідування», — йдеться в зводі правил. Людина, що виконує роль талісмана, не може курити або розпивати алкоголь. Заборонено також «торкатися будь-кого недоречним способом». Крім цього, не можна також придумувати псевдоніми для символу або скорочувати його ім'я. Називати талісман «Ронні» заборонено.

Відео дня

Працівникам забороняється будь-яким чином змінювати слоган «i'm lovin' it» Я це люблю»), в тому числі не можна використовувати великі літери. Говорити чи писати «We're lovin' it» ( «Ми це любимо) або «I'm loving it» заборонено.

Крім того, будь-яка франшиза повинна використовувати при оформленні закладу тільки ексклюзивні кольори глобального бренду. «Золоті арки» (логотип McDonald’s) можуть бути тільки жовтими, білими або чорними. Оформляти їх якимось «візуально дотепним способом» не варто, йдеться у зводі правил.

Показати ще новини
Радіо NV
X