Заснований українками магазин цифрового одягу залучив $2 млн
Заснований українками магазин цифрового одягу DressX залучив $ 2 млн інвестицій. Кошти витратять на масштабування бізнесу.
Стартап, який займається розробкою магазину цифрового одягу DressX залучив $2 млн від інвесторів. Про це пише AIN.UA з посиланням на компанію.
Заснований двома українками проєкт привернув інвестиції в рамках seed-раунду. Провідними інвесторами виступили The Artemis Fund і Alpha Edison. Також в раунді взяли участь Unlock Venture Partners, One Way Ventures, TLF Ventures, Startup Mavericks і Signal Peak Ventures.
Команда планує витратити інвестиції на масштабування і розвиток продажів по різних каналах.
Проект DressX був запущений в 2020 році в США двома українками - Дар'єю Шаповаловою та Наталею Моденовой. Стартап розробляє магазин, в якому можна вибрати і купити собі цифрову одяг.
Щоб отримати своє фото в цифровий одязі потрібно завантажити фото хорошої якості, з хорошим освітленням, без різких тіней і почекати 1-2 дні для його обробки. Відзначається, що в магазині присутні як повністю цифрові предмети одягу, так і моделі, у яких є аналогові версії.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.