Найбільший у світі контейнерний перевізник закінчив квартал із рекордними результатами, фрахт подорожчав на 80%

9 лютого, 15:23
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Maersk заявив про зростання вартості фрахту на 80% (Фото:jd210848 / Pixabay)

Maersk заявив про зростання вартості фрахту на 80% (Фото:jd210848 / Pixabay)

Великий контейнерний перевізник AP Moeller-Maersk AS завершив квартал із рекордними показниками виручки, EBIT та чистого прибутку. Обсяги перевезень під кінець року трохи скоротилися, а вартість фрахту зросла на 80%.

Найбільший у світі контейнерний перевізник Maersk завершив четвертий квартал 2021 року з рекордними показниками виручки $18,5 млрд. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року показник зріс на 64%, йдеться в релізі компанії.

Відео дня

Також компанія звітувала про рекордні показники EBIT і чистого прибутку на тлі стрибка вартості фрахту в умовах зростання споживчого попиту при проблемах, що зберігаються в ланцюжках поставок.

Так, чистий прибуток Maersk виріс майже вп'ятеро — до $6,09 млрд із $1,3 млрд, а EBIT — у чотири рази, до $6,63 млрд.

Хоча обсяг перевезень у жовтні-грудні 2021-го скоротився на 4%, проте вартість фрахту злетіла на 80%.

"Виняткові ринкові умови призвели до рекордних темпів зростання бізнесу компанії та її прибутковості, однак також створили величезні проблеми для наших клієнтів", - заявив СЕО компанії Сорен Скоу.

Також він добивав, що Maersk вжила заходів для вирішення проблеми надмірної завантаженості портів за рахунок збільшення потужностей, продуктивності терміналів та нарощування присутності у логістичній сфері.

Maersk підвищила річні дивіденди, а також покращила прогнози на 2022 рік. У компанії очікують, що в другому кварталі 2022 поточна ринкова ситуація збережеться, а нормалізація відбудеться на початку другої половини року.

На 2022-2023 роки Maersk планує накопичені капітальні витрати в $9 10 млрд через активне зростання інвестицій у логістику та екологічне, соціальне та корпоративне управління.

Раніше в Maersk прогнозували, що у 2021 році обсяг морських вантажних перевезень у світі зросте на 7-9%.

У 2021 році експерти прогнозували, що збої у глобальних ланцюжках поставок триватимуть до середини 2022 року через Дельта-варіант коронавірусу.

Тоді агентство Bloomberg відзначало, що ті, хто страждає від нестачі ключових компонентів і підвищення цін на сировину і енергоресурси компанії, змушені торгуватися за місця на судах, доводячи фрахтові ставки до рекордних значень.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X