Найбільший у світі контейнерний перевізник закінчив квартал із рекордними результатами, фрахт подорожчав на 80%

Maersk заявив про зростання вартості фрахту на 80% (Фото:jd210848 / Pixabay)
Великий контейнерний перевізник AP Moeller-Maersk AS завершив квартал із рекордними показниками виручки, EBIT та чистого прибутку. Обсяги перевезень під кінець року трохи скоротилися, а вартість фрахту зросла на 80%.
Найбільший у світі контейнерний перевізник Maersk завершив четвертий квартал 2021 року з рекордними показниками виручки $18,5 млрд. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року показник зріс на 64%, йдеться в релізі компанії.
Також компанія звітувала про рекордні показники EBIT і чистого прибутку на тлі стрибка вартості фрахту в умовах зростання споживчого попиту при проблемах, що зберігаються в ланцюжках поставок.
Так, чистий прибуток Maersk виріс майже вп'ятеро — до $6,09 млрд із $1,3 млрд, а EBIT — у чотири рази, до $6,63 млрд.
Хоча обсяг перевезень у жовтні-грудні 2021-го скоротився на 4%, проте вартість фрахту злетіла на 80%.
"Виняткові ринкові умови призвели до рекордних темпів зростання бізнесу компанії та її прибутковості, однак також створили величезні проблеми для наших клієнтів", - заявив СЕО компанії Сорен Скоу.
Також він добивав, що Maersk вжила заходів для вирішення проблеми надмірної завантаженості портів за рахунок збільшення потужностей, продуктивності терміналів та нарощування присутності у логістичній сфері.
Maersk підвищила річні дивіденди, а також покращила прогнози на 2022 рік. У компанії очікують, що в другому кварталі 2022 поточна ринкова ситуація збережеться, а нормалізація відбудеться на початку другої половини року.
На 2022-2023 роки Maersk планує накопичені капітальні витрати в $9 10 млрд через активне зростання інвестицій у логістику та екологічне, соціальне та корпоративне управління.
Раніше в Maersk прогнозували, що у 2021 році обсяг морських вантажних перевезень у світі зросте на 7-9%.
У 2021 році експерти прогнозували, що збої у глобальних ланцюжках поставок триватимуть до середини 2022 року через Дельта-варіант коронавірусу.
Тоді агентство Bloomberg відзначало, що ті, хто страждає від нестачі ключових компонентів і підвищення цін на сировину і енергоресурси компанії, змушені торгуватися за місця на судах, доводячи фрахтові ставки до рекордних значень.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.