«М'ясомаркети — це про рішення, сервіс і щастя, а не тільки про м’ясо», — Юрій Косюк

18 вересня 2020, 16:38
Новини компаній
Юрій Косюк на відкритті «М'ясомаркету» в Києві (Фото:Наталія Кравчук)

Юрій Косюк на відкритті «М'ясомаркету» в Києві (Фото:Наталія Кравчук)

18 вересня у Києві відкрили перший «М’ясомаркет» — магазин біля дому нового формату від найбільшого в Україні виробника м’яса птиці — компанії МХП.

Задля безпеки відвідувачів відкриття відбулося з дотриманням соціальної дистанції та усіх карантинних норм.

Особливістю мережі «М'ясомаркет» є абсолютно новий для України підхід до обслуговування клієнтів. Тут працюватимуть «м’ясні сомельє» — експерти, які допоможуть покупцям з вибором м’яса, спецій, соусів і проконсультують, як його краще приготувати.

Відео дня

Наталія Кравчук
Фото: Наталія Кравчук

На відкриття «М’ясомаркету» особисто приїхав голова правління МХП Юрій Косюк.

«Найголовніше, щоб ті, хто купує тут м’ясо, були щасливі. Щоб прийшовши додому, людина могла відкрити м’ясо, покласти на сковорідку і воно було готове, а вільний час можна присвятити сім'ї», — розповів Юрій Косюк про філософію «М'ясомаркету».

Він додав, що відкриття магазинів такого формату це еволюційний крок розвитку компанії, та відповідь на нові виклики суспільства.

Наталія Кравчук
Фото: Наталія Кравчук

«М'ясомаркети — це про рішення, сервіс і щастя, а не тільки про м’ясо. У „М'ясомаркеті“ ми продаємо сервіс, а не просто м’ясо — ми пропонуємо рішення для вашого столу» — зазначив Юрій Косюк.

Магазин не лише сучасно виглядає, а й наповнений різними технологічними новинками. Наприклад, кварцова лампа, яка очищує повітря, електронні цінники на полицях.

Наталія Кравчук
Фото: Наталія Кравчук

«Ми тут живемо і нам нема де купувати м’ясо, тому ми відкрили цей магазин в першу чергу для себе, наших сусідів і людей, які живуть поряд. Це єдиний магазин в Україні, де є електронні цінники. У нас навіть встановлені електричні мухоловки», — зазначає співвласниця магазину Ольга Чумаченко.

«У нас максимальний асортимент курятини, починаючи від цілої тушки і закінчуючи кінчиками крилець. Крім цього, є яловичина, свинина, кролик, качка. Великий асортимент різноманітної бакалії, ковбаси, молочні продукти, випічка. Магазин розрахований на те, щоб зайти і купити все, що знадобиться для вечері, обіду чи сніданку», — додає її чоловік Олександр Чумаченко.

Наталія Кравчук
Фото: Наталія Кравчук

Уся продукція проходить ретельний контроль якості, має відповідні сертифікати та також зберігається з урахуванням необхідних температурних режимів і санітарних норм.

Мережа працює за системою франчайзі і є частиною стратегії трансформації МХП в кулінарну компанію.

Наталія Кравчук
Фото: Наталія Кравчук

«М’ясомаркет» у Києві став першим у столиці та сьомим в Україні. Загалом до кінця року компанія планує відкрити близько 50 магазинів нового формату у різних регіонах країни. Кожен із них відповідатиме запитам місцевого споживача.

«Для франшизи ми передбачаємо три типи міст: понад 20 тис., понад 50 тис. і понад 200 тис. мешканців. Наша модель франшизи передбачає не тільки навчання персоналу, а й навчання для інвесторів, щоб показати, як правильно має працювати бізнес і як це масштабувати», — розповів керівник напрямку розвитку мережі «М'ясомаркетів» Денис Кіт.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю
Наталія Кравчук
Фото: Наталія Кравчук

Магазини мережі «М'ясомаркет» уже працюють в Ковелі, Миколаєві, Сумах, Черкасах та інших містах.

Додамо, що компанія МХП об'єднує більше 40 підприємств та представляє такі відомі бренди, «Наша Ряба», «Бащинський», «Легко», «Секрети Шефа» та ін. МХП є найбільшим виробником м’яса птиці в Україні. Крім того, його продукція експортується у понад 85 країн світу.

Показати ще новини
Радіо НВ
X