Готові гастрономічні рішення: МХП відкрив ще три «М'ясомаркети»

24 листопада 2020, 12:06
Новини компаній
М’ясомаркет (Фото:М’ясомаркет)

М’ясомаркет (Фото:М’ясомаркет)

Мережа «М’ясомаркетів» від МХП щотижня розширюється новими магазинами по всіх містах України. 19−20 листопада «М’ясомаркети» з’явились у Запоріжжі, Слов’янську та Києві. З липня вже відкрито 20 точок, а до кінця 2020 року планується щонайменше 50.

Сучасний ритм життя вимагає встигати більше, ніж будь-коли раніше. Допомогти з цим має на меті МХП: «М'ясомаркети» — це магазини готових гастрономічних рішень. Голова правління МХП Юрій Косюк трактує це так: «Люди хочуть їсти якісніше, смачніше і швидше. Ми даємо їм це!»

Відео дня

Філософія — не на словах, а в діях

Сервіс кожного «М’ясомаркету» передбачає, що гість крамниці прийде додому з уже замаринованим при ньому м’ясом або готовим продуктом. Покладе його на сковорідку або в духову піч, і насолоджуватиметься смачною вечерею. Жодної підготовки, розбору м’яса, маринування. Швидко, смачно, якісно. А заощаджений час можна провести за відпочинком чи спілкуванням з сім'єю. Відтепер такий сервіс доступний і жителям Запоріжжя, Слов’янська та Києва. В столиці відкрився вже другий магазин.

М'ясомаркет
Фото: М'ясомаркет

«Мережа „М'ясомаркетів“ — це про цінності. Зараз складний для всіх період, кожен потребує підтримки. І ми хочемо дарувати турботу гостям, коли вони приходять за покупками. Наші м’ясні сомельє піклуються про кожного відвідувача, проводять консультації, допомагають з вибором продуктів. Все для того, щоб люди отримували позитивний досвід гастрономічного шопінгу та виходили з магазину в хорошому настрої», — пояснив на відкритті у Запоріжжі партнер-франчайзі МХП підприємець Ярослав Лиходід.

Щоб поширювати таку філософію у всіх містах України, «М'ясомаркети» відкриваються за системою франчайзингу.

Як відбувається співпраця?

Партнери-франчайзі отримують оптимізовані бізнес-процеси у формі франшизи й працюють під успішною торговою маркою. Крім Ярослава Лиходіда (Запоріжжя), партнеркою МХП стала Юлія Сорока (Київ). Новий «М’ясомаркет» у Слов’янську відкрив Дмитро Шатілов, багаторічний партнер МХП та франчайзі у Донецькій, Луганській та Черкаській областях.

«Це дуже цінно мати такого надійного партнера. МХП сміливо рухається вперед, пропонує якісні рішення, має найсуворіші стандарти якості. Це надихає і мотивує», — поділився враженням від співпраці Ярослав Лиходід.

М'ясомаркет
Фото: М'ясомаркет

«Раніше я купувала м’ясо лише в супермакетах. Було упередження, що маленькі мережеві магазини „не дуже“. Там не дуже гарно пахне, обмежений вибір продуктів. Хотілося самій змінити це. Я візуал, тому формат „М'ясомаркетів“ мені сподобався своїм концептуальним наповненням, інтер'єрами, та підходом у обслуговуванні гостей. І звісно, якісними товарами. Хочу продовжувати партнерство з МХП. Зараз я франчайзі першого „М'ясомаркету“ на Лівому березі, але є амбітні плани й масштабуватися на Правий», — говорить Юлія Сорока, франчайзі в Києві.

М’ясний сомельє: «Я не продавець. У цьому магазині я ваш друг і помічник»

Коротко про принцип роботи м’ясних сомельє розповіла Ірина — м’ясний сомельє у новому магазині у Запоріжжі:

М'ясомаркет
Фото: М'ясомаркет

«Моє завдання — стати гостю добрим порадником. Я в „М'ясомаркеті“ для того, щоб розказати про м’ясо все, проконсультувати, порадити. Я допомагаю відвідувачам обрати м’ясо, знаю, які приправи найкраще пасуватимуть. Можу й замаринувати на місці, — каже Ірина. — Крім цього, у нашому „М'ясомаркеті“ великий вибір супутніх товарів: соусів, гарнірів, овочів, фруктів. Я підкажу, що пасуватиме до вашої страви найкраще, підберу вино. Не хочете готувати? Розумію. Пораджу готові продукти, які треба буде тільки розігріти в мікрохвильовій печі чи на пательні».

Завдання м’ясного сомельє у «М'ясомаркеті» — познайомитися з гостем і поцікавитися, яке він шукає м’ясо, чи хоче спробувати щось нове, наскільки велика компанія, яке свято.

Асортимент «М’ясомаркетів»

Список товарів, які будуть презентовані клієнтам, формується індивідуально для кожного магазину. Адже партнери-франчайзі кожної точки постійно на зв’язку зі своїми гостями та приймають запити й побажання щодо розширення асортименту. У нових «М’ясомаркетах» у Запоріжжі, Слов’янську та Києві є різні види м’яса, продукти ТМ «Наша Ряба», «Бащинський», «Легко!», «Секрети Шефа», бакалія, випічка, фрукти, овочі, солодощі.

Відвідувачі відкриття були приємно вражені асортиментом і з радістю ділилися своїми думками: «Все дуже подобається! Уважні м’ясні сомельє, великий вибір м’яса і м’ясних продуктів. Приємно, що тут піклуються про кожного, навіть про дітей. На честь відкриття дарують яскраві альбоми, від яких моя малеча в захваті. Класно, що у „М'ясомаркеті“ є своя фішка, він зовсім не схожий на інші магазини».

М'ясомаркет
Фото: М'ясомаркет

У Слов’янську та Києві є також можливість перекусити: тут подають шаурму. Готують її в «М'ясомаркеті» за особливим рецептом. В ній багато м’яса, виключно свіжі овочі та зелень. Подають страву в лаваші або піті.

М’ясо, хліб та видовища

Щоб навіть наймолодшим гостям «М’ясомаркету» не було нудно, в магазинах є VR-окуляри. Поки батьки зайняті покупками, діти можуть розважитися, погравши на віртуальних музичних інструментах.

Показати ще новини
Радіо НВ
X