LinkedIn запустив платформу для фрілансерів. Тепер у всіх країнах
Соціальна мережа LinkedIn запускає платформу, яка допоможе роботодавцям шукати фрілансерів.
Соціальна мережа для пошуку роботи LinkedIn повноцінно запустила платформу для фрілансерів Service Marketplace у всіх країнах, повідомляє TechCrunch.
Як зазначає видання, таким чином LinkedIn почне конкурувати з такими сервісами для фрілансерів, як Fiverr та Upwork. Платформа Service Marketplace пропонує користувачеві налаштувати профіль фрілансера, а потенційний замовник може знайти виконавця на короткострокову роботу та домовитись про її виконання.
Як пише видання, компанія почала тестувати платформу у лютому цього року у США. З того часу новий сервіс залучив близько 2 млн користувачів із майже 800 мільйонів користувачів LinkedIn.
Щоб завести профіль фрілансера, потрібно внести відповідні зміни у своєму профілі LinkedIn. Наразі на платформі є близько 250 категорій роботи, їхню кількість хочуть довести до 500 найближчим часом.
Раніше повідомлялося, що корпорація Microsoft ухвалила рішення припинити до кінця року роботу соціальної мережі професійних контактів LinkedIn у Китаї через посилення цензури.