lifecell відповів на звинувачення Антимонопольного комітету щодо «неіснуючого стандарту 4.5G»

27 грудня 2019, 13:46

Озвучена позиція АМКУ щодо стандарту 4.5G наносить пряму шкоду репутації бренду, зазначили у lifecell.

Оператор зв’язку lifecell ще не отримував офіційних рекомендацій Антимонопольного комітету стосовно використання формулювання 4.5G у своїй рекламі та комунікаціях. Про це компанія повідомила у Facebook.

Відео дня

Раніше АМКУ розкритикував мобільного оператора lifecell за рекламу зв’язку «4.5G». В Комітеті вважають таку рекламу обманом споживача. «Оскільки стандарт в основних операторів один і той самий — „4G“, то з’являються спроби „домалювати“ якість», — відзначили в АМКУ.

У свою чергу, у lifecell висловили категоричну незгоду із зазначеними висновками щодо використання формулювання 4.5G. «Більш того, публічно озвучена позиція АМКУ наносить пряму шкоду репутації бренду і негативно впливає на формування сприйняття якості послуг компанії», — зазначили у компанії.

lifecell / Facebook
Фото: lifecell / Facebook

«30 березня 2018 року оператор lifecell запустив четверте покоління мобільного Інтернету стандарту 4.5G. З того часу lifecell надав можливість доступу до високошвидкісного інтернету четвертого покоління 29,6 млн українців у 10 тис. населених пунктах по всій країні. Устаткування, що поставляється в Україну для мережі оператора lifecell, повністю відповідає характеристикам і функціоналу технології LTE-Advanced PRO (що також має назву 4.5G)», — сказано у повідомленні lifecell.

Показати ще новини
Радіо НВ
X