Диверсифікація. Levi’s знизить продаж джинсів

2 лютого 2021, 09:46

Американський виробник одягу Levi Strauss & Co. (Levi’s) має намір знизити залежність від продажів цього предмету одягу в найближчі десять років.

Головний виконавчий директор Levi Strauss Чіп Берг відзначив зростаючі обсяги продажів товарів компанії, які не є джинсами. «Протягом наступного десятиліття, у міру того як ми розширюємо продаж одягу для верхньої частини тіла, ми розраховуємо, що половина нашої виручки буде надходити від продажу товарів, які не відносяться до категорії брюк з джинсової тканини», — заявив Берг під час телеконференції, повідомляє Інтерфакс-Україна.

Відео дня

Так, у 2020 році на частку сорочок припав 21% від загального обсягу продажів компанії в порівнянні з 11% в 2015 році. Аксесуари, взуття та бавовняні штани склали 16% всіх продажів у 2020 році.

Цей крок є частиною зусиль, спрямованих на диверсифікацію портфеля компанії, яка, за словами Берга, має стимулювати зростання і підвищити рентабельність. При цьому диверсифікація торкнеться не тільки предметів одягу, що продаються Levi’s, але і географічних ринків — частка міжнародних продажів склала 56% від загального обсягу продажів у 2020 році.

Levi Strauss, заснована в Каліфорнії в 1853 році, вперше вийшла на відкритий ринок в 1971 році, проте в 1985 році була викуплена сім'єю Хаас — нащадками засновника компанії - і знову стала приватною.

У березні 2019 року Levi Strauss провела IPO, за підсумками якого була оцінена в $6,6 млрд. Сім членів сім'ї Хаас продовжили контролювати приблизно дві третини акцій Levi’s.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X