Гра для розуму. Як творець конструкторів вбудував свій бізнес у цифровий світ — Інтерв'ю з гендиректором компанії LEGO

10 травня 2020, 12:20
НВ Преміум
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Нільс Б. Крістіансен, гендиректор LEGO Group, розповідає журналу НВ, як нарощувати продажі в епоху діджитал, і розмірковує про інтереси сучасних дітей і особливості їх батьків.

Г енеральний директор LEGO Group Нільс Б. Крістіансен стоїть на напівтемній сцені в головному офісі компанії в данському Біллунді в самому центрі відомого парку Legoland. На екрані перед ним — щорічні результати компанії, продажі якої в 2019 році зросли майже на 6%.

Відео дня

Знайти баланс між віртуальним і реальним у дитячій грі Крістіансен вважає одним із головних завдань компанії, яка вже 68 років виробляє конструктори з відомих дітям і дорослим усього світу різнокольорових пластикових цеглинок. «Повірте, в епоху цифрових технологій виробляти цеглинки — велика удача», — посміхається топ-менеджер тепер уже НВ відразу після презентації.

Один з найбільш високооплачуваних СЕО Данії, Крістіансен керує другою за величиною компанією іграшок у світі і одним з найстаріших сімейних бізнесів три роки. За цей час йому вдалося помітно підняти продажі, скоротити внутрішню бюрократію, а головне — дати новий імпульс розвитку LEGO в бік цифрових рішень, при цьому не на шкоду грі в реальному світі.

В інтерв'ю НВ Крістіансен пояснює, як трансформується ринок завдяки цифровим технологіям, а також розповідає про головне: чого хочуть і про що мріють сучасні діти.

— Сьогодні LEGO Group частіше позиціонує себе не як виробник іграшок, а як компанія, що створює освітній продукт. Якою ви бачите свою стратегію в наступні роки і на які глобальні тренди будете орієнтуватися?

— Як ви правильно помітили, ми сьогодні найбільшою мірою зацікавлені в освіті, оскільки наша продукція допомагає вчитися і пропагує цінність навчання, допомагає розвивати креативність і навички вирішення проблем. Тому наша мета сьогодні — надати можливість навчання за допомогою ігор якомога більшій кількості дітей у всьому світі. І, звичайно ж, ми намагаємося робити це, з огляду на мега-тренди. Один з них — це цифровізація світу, яка впливає на характер дитячої гри. Дитині все частіше цікаво розгортання історії гри вже віртуальними засобами. Сьогодні в ряді своїх продуктів ми об'єднуємо фізичну і цифрову реальність. Наприклад, ви можете побудувати будинок, а потім «оживити» його завдяки спеціальному застосунку в смартфоні або навіть пограти в комп’ютерну гру, використовуючи побудовані об'єкти. Все це дозволяє дітям отримувати більш якісний ігровий досвід. Ми також досліджуємо можливості віртуальної реальності, взаємодія з якою також швидко зростає в світі.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X