Панічних покупок не було. Як поведінка українських покупців у пандемію відрізнялася від Європи — гендиректор Nestle в Україні

14 лютого 2021, 09:00

Купівельні тренди в Україні під час пандемії коронавірусу дуже відрізнялися від решти Європи, від інших ринків, які зачепила криза. Зокрема, панічних покупок не було.

Про це в інтерв'ю журналу НВ у рамках проекту Лідерство під час кризи розповів Алессандро Дзанеллі, генеральний директор Nestle в Україні.

«Недовгим був період, коли масово скуповувалися продукти тривалого зберігання, наприклад, цукор, гречка, але полиці начисто не вимітали», — розповів він.

Відео дня

За словами Дзанеллі, у деяких категоріях відбулося падіння попиту.

«Це типово для кондитерських виробів: у такі часи люди не схильні себе балувати. Але вони більше часу проводять вдома, тому ми бачимо потужне зростання продажів нашої продукції на основі какао і кави, з лінійки Несквік і Нескафе. Затребувані продукти — такі як соуси, готові соуси, кетчуп, майонез — звичайно, ростуть в обсязі продажів. Та ж історія з готовими сніданками, тому в цілому спостерігаємо поступове зростання», — заявив топ-менеджер.

Про те, як долали коронакризу топ-менеджери компаній, які працюють в Україні, читайте у спецпроекті Топ-менеджери COVID-періоду, опублікованому в журналі НВ.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X