Корпоративна соціальна відповідальність — основа позитивної репутації компанії, — Катерина Білоруська

8 червня 2021, 15:10
Позиція
Катерина Білоруська, президент міжнародного благодійного фонду Parimatch Foundation (Фото:PM)

Катерина Білоруська, президент міжнародного благодійного фонду Parimatch Foundation (Фото:PM)

Згідно з дослідженням 2020 Global RepTrak, 78% споживачів вибирають компанії, з якими збігаються їхні цінності, і тільки 9% з опитаних сказали, що репутація компанії для них не має значення при виборі товарів чи послуг.

Тенденція промовиста і в майбутньому буде тільки посилюватися. Саме тому з кожним роком компанія Parimatch підсилює свою CSR-стратегію, і вперше 14-го травня 2021 року під час щорічної онлайн-конференції для бізнесу — PM GO — буде включений блок, присвячений темі корпоративної соціальної відповідальності. Під час конференції у глядачів й учасників буде можливість познайомитися з CSR-кейсами українських і міжнародних компаній, а також більше дізнатися про кейс Parimatch: у 2019 році компанія заснувала благодійний фонд Parimatch Foundation — з метою створення незалежної структури з професійною командою, яка прагне до реальних і системних змін.

Відео дня

Міжнародні компанії повинні усвідомлювати, що їхня глобальна КСВ-стратегія має бути адаптована під локальні спільноти

Однією з ключових складових корпоративної соціальної відповідальності є позитивний вплив бізнесу на суспільство. При цьому важливо розуміти, що в будь-якого суспільства є свої локальні потреби і вони можуть відрізнятися один від одного в залежності від географії, тому важливо й необхідно адаптувати свої програми під ці конкретні потреби, але водночас дотримуватися основної мети та стратегії.

Наприклад, Parimatch для підтримки стійких громадських ініціатив заснував власний благодійний фонд. Діяльність організації сфокусована на розвитку дітей через доступ до освіти й занять спортом. В Україні ми реалізуємо такі комплексні програми: «Так, я можу!» — спрямована на підтримку й розвиток дітей з інвалідністю та особливими освітніми потребами шляхом залучення їх у спорт; «Нова Фізична Культура» — націлена на розвиток і популяризацію фізичної культури в школах з метою підвищення фізичної активності дітей; «Спортивний наставник» — спрямована на те, щоб кожна дитина, незалежно від соціального статусу, могла розвиватися і йти до своєї мрії. І це повністю відповідає запитам українського суспільства.

Водночас на Кіпрі наша діяльність також пов’язана з розвитком дітей через спорт, але має свої особливості — вивчивши, що кіпріоти вже давно не досягали вершин у спорті високих досягнень, спеціально для них ми спільно з Олімпійським комітетом розробили програму «Boost4Best». У рамках цієї ініціативи ми підтримуємо майбутніх чемпіонів — завдяки фонду вони мають можливість продовжувати тренуватися і рости в професійному спорті, і ми віримо, що в майбутньому це однозначно принесе країні славу та не одне олімпійське золото.

Основний фокус уваги — люди

Сучасній людині дуже важливо не просто працювати в компанії, а бути частиною того, що компанія транслює в суспільство.

У 2021 році ми серйозно задумалися над тим, що важливо й потрібно розвивати корпоративне волонтерство. Пандемія викликала сплеск волонтерських ініціатив по всьому світі й ми бачимо, що люди із задоволенням приєднуються до волонтерського руху. Так чому б не зробити це для них зручним хоча б у рамках компанії?

Ми вважаємо, що корпоративне волонтерство дуже корисно — і для компанії, і для суспільства, але передусім для самого співробітника, адже дозволяє створювати нові соціальні зв’язки й отримувати нові непрофільні знання, не кажучи вже про те, що віддавати свій час і навички в ім'я чогось доброго — це завжди дуже приємно. Зараз у наших планах активно розвивати і навіть пропагувати волонтерство в компанії. Міркуємо над тим, щоб виділяти кожному співробітнику в робочий час години волонтерства.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Інновації як драйвер CSR-стратегії

Використання технологій для посилення позитивного впливу на суспільство — тренд, який тільки набирає обертів. У грудні минулого року міжнародний благодійний фонд Parimatch Foundation і Parimatch Tech провели безкоштовну продуктову конференцію, слухачі якої жертвували на групи інклюзивного футболу для дітей з Києва, Харкова, Полтави, Львова та Луцька в рамках програми «Так, я можу!».

А раніше у 2020 році компанія організовувала хакатон для представників IT-індустрії, одним із завдань у цьому змаганні було придумати інструменти для проведення уроків фізкультури онлайн. У підсумку ми отримали робочі кейси, і всі вони були засновані на залученні технологій.

А блок CSR-кейсів під час безкоштовної бізнес-конференції PM GO «Go Global» упроваджений для натхнення досвідом кращих міжнародних та локальних компаній. Впевнена, що кейси глобальних гравців ринку впливають на культуру сталого розвитку в Україні.

Показати ще новини
Радіо НВ
X