МХП Косюка відмовилася від бренду Наша Ряба

27 серпня 2021, 09:58

Голова правління та мажоритарний акціонер агрохолдингу МХП Юрій Косюк заявив, що компанія відмовляється від використання логотипу Наша Ряба.

«Новина, якою я хочу поділитися, дуже вас здивує. Я вирішив зараз відмовитися від використання логотипу Наша Ряба на нашій продукції», — написав він в Facebook.

Тепер МХП продаватиме курятину під брендом Та сама курочка.

Відео дня

«Ми виставили 20 цифрових копій логотипу Наша Ряба у NFT-форматі на найбільшій у світі криптовалютній біржі Binance на честь кожного року існування бренду і відкриємо аукціон», — додав Косюк.

МХП — найбільший виробник курятини в Україні. Виробляє також зернові, соняшникову олію, продукти м’ясопереробки. На європейський ринок агрохолдинг постачає охолоджені півтуші курей, які переробляють, зокрема, на його підприємствах у Нідерландах і Словаччині. Земельний банк компанії в Україні становить майже 370 тисяч га. У 2020 році агрохолдинг отримав чистий збиток у розмірі $133 млн проти чистого прибутку $215 млн у 2019 році, переважно через курсові збитки в розмірі $204 млн, зумовлені річним послабленням гривні на 16%.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X