Менеджерка нової ери. Корпоративне волонтерство стає незамінним для розвитку великого бізнесу — Катерина Білоруська

Катерина Білоруська, Членкиня наглядової ради і лідерка КСВ-напряму Parimatch Tech, Президентка Міжнародного благодійного фонду Parimatch Foundation (Фото:Parimatch Foundation)
Катерина Білоруська — людина, з чиїм ім'ям асоціюється розвиток корпоративної соціальної відповідальності не тільки в Parimatch Tech, а й в Україні в цілому. Поступово — від нерозуміння, навіщо сталий розвиток потрібен бізнесу і чому відповідальність компанії прирівнюється до благодійності, — зусиллями Катерини і її команди стає дедалі очевидніше, що позитивний вплив бізнесу на суспільство необхідний, і КСВ-стратегія може включати елементи благодійності, але виходить далеко за її межі.
На початку кар'єри Катерина як менеджер фокусувалася на операційному управлінні. Компанія Parimatch Tech швидко росла і вкрай потребувала оптимізації процесів. Катерина займалася розвитком уже усталених ринків, таких, наприклад, як Білорусь, де було потрібно оптимізувати операційні процеси. Починаючи з 2018 року Катерина стала більше долучатися до корпоративного розвитку. На той момент компанія сильно зросла і дозріла до складних бізнес-процесів — у Parimatch Tech прагнули до децентралізації і віддавали більше повноважень локальним командам. Тому Катерина Білоруська була сфокусована на центральних операціях у Холдингу. Особлива увага — Human Resources, Public Relations and the Сompany’s Corporate Social Responsibility activity.
Багато в чому завдяки саме Катерині Parimatch Tech тепер відома як компанія-новатор у царині КСВ і як команда, яка прагне приносити в Україну нові тенденції. Працюючи по всьому світі, і зокрема у Європі, Катерина помічала, що кожна велика компанія є соціально відповідальною. Тема КСВ для динамічного міжнародного бізнесу зайняла особливе місце.
Один із ключових меседжів, який доносить компанія сьогодні, — у сучасному світі соціальна відповідальність не є обов’язком бізнесу, це дуже ефективний бізнес-інструмент, який необхідно впровадити у свою стратегію й операційну діяльність. КСВ дозволяє не просто допомагати суспільству, а вести з ним діалог, змінювати його, а також вирішувати свої бізнес-завдання.
Розвиток CSR-напрямів Холдингу почався з роботи міжнародного благодійного фонду Pаrimatch Foundation. І сьогодні команда Фонду — окрема структура, метою діяльності якої є системний внесок у розвиток суспільства через надання дітям рівного доступу до занять спортом та освіти. Розвиток дітей через спорт — довготривала гра. Компанія поставила перед собою цю амбітну мету, розуміючи, що результат буде видно тільки через багато років, можливо, навіть десятиліття, але позитивно вплине на економіку, суспільство, країну в цілому.
В Україні Pаrimatch Foundation реалізує свою місію через три програми:
- «Нова Фізична Культура» — програма, націлена на розвиток і популяризацію фізичної культури в школах із метою підвищення фізичної активності дітей.
- «Так, я можу!» — програма, спря-мована на підтримку і розвиток дітей з інвалідністю та особливими освітніми потребами шляхом залучення їх у спорт.
- «Спортивний наставник» — програма, спрямована на те, щоб кожна дитина, незалежно від соціального статусу, могла розвиватися і йти до своєї мрії.
На сьогодні Катерина Білоруська є однією з топ-спікерів на тему сталого бізнесу в Україні, а Pаrimatch Tech регулярно заслужено потрапляє в рейтинги найкращих роботодавців України — що є відображенням реалізації стратегії сталого розвитку. У компанії активно працює проєкт Benefit Cafeteria — це персональний конструктор мотивацій для кожного співробітника: наприклад, абонемент у спортзал, розширене страхове покриття, оплата додаткових годин няні для дитини співробітника і багато іншого.
Також у Parimatch Tech зосереджені на корпоративному волонтерстві та виділяють кожному співробітнику 16 годин робочого часу на рік, які можна витратити на волонтерство. У холдингу впевнені, що корпоративне волонтерство дуже корисне — і для компанії, і для суспільства, але передусім для самого співробітника, адже волонтерство дозволяє створювати нові соціальні зв’язки й отримувати нові непрофільні знання, і найголовніше — долучатися до чогось значущого.
У своїй діяльності компанія пріоритетом ставить відповідальність перед споживачем — тема безпеки вже давно вийшла на перший план, хоча в Україні говорити про відповідальну гру є чимось новим, і такий діалог із суспільством є великим викликом для команди Parimatch Tech. Однак, незважаючи на всі складнощі, цей напрям є важливою частиною стратегії сталого розвитку Холдингу.

У цей час програми Pаrimatch Foundation набувають публічності й знаходять відгук у суспільстві, потужно реалізується масштабування в Україні, Білорусі та на Кіпрі. У всіх країнах Фонд реалізує свою місію — на благо суспільства об'єднувати зусилля держави, некомерційного сектора і відповідального бізнесу.