«Лідером компанії може бути кур'єр». 70% співробітників пішли на віддалену роботу — як бореться з коронакризою DHL Express
Під час пандемії коронавірусу компанія DHL Express перевела на віддалену роботу приблизно 70% співробітників.
Про це в інтерв'ю журналу НВ у рамках проекту Лідерство під час кризи розповів Вадим Сидорук, гендиректор DHL Express в Україні.
«Ми зробили пріоритетом безпеку наших співробітників, клієнтів і спільнот. Це не тільки дезінфекція приміщень і забезпечення персоналу масками, а й впровадження механізмів контролю за дотриманням соціальної дистанції і перехід на віддалену роботу для тих, для кого це можливо. Ми перемістили близько 70% співробітників нашої компанії (обслуговування клієнтів/кол-центр, маркетинг та продаж, IT, фінанси, управління персоналом) у домашньо-офісне середовище для того, щоб вони могли продовжувати працювати в новій нештатній ситуації. Компанія також розробила процедуру безпечної безконтактної доставки, коли клієнтові не потрібно розписуватися за отримання вантажу», — заявив Сидорук.
Він додав, що у квітні 2020 року DHL Express запустила ініціативу #DoubleTap4Pride на європейському рівні для того, щоб сказати «спасибі» всім співробітникам компанії, які в цій складній ситуації продовжили працювати «на передовій».
Говорячи про лідерство у період коронакризи, Сидорук зазначив: «Лідером може бути будь-який член компанії, а не тільки ті, хто нею керує. Це означає, що лідерство може виявлятися і на найнижчих рівнях ієрархії. Лідером може бути кур'єр, який своїм прикладом надихає членів команди на якісну і ефективну роботу. Лідерами можуть бути супервайзери, які своїм ставленням до роботи і постійним пошуком кращих шляхів її виконання служать для інших зразком для наслідування».
Про те, як долали коронакризу топ-менеджери компаній, які працюють в Україні, читайте у спецпроекті Топ-менеджери COVID-періоду, опублікованому в журналі НВ.