Літаки на землі. Які європейські авіакомпанії мають шанси перечекати епідемію коронавірусу без втрат і держпідтримки
Фінансовий стан найбільших європейських авіакомпаній дуже різний. Тому вони беруть кредити, скорочують витрати, звільняють персонал, а деякі просять підтримки у власних урядів.
«Перед європейською авіацією виникло небезпечне майбутнє, і немає ніяких гарантій, що європейські авіалінії разом з усіма перевагами, які вони приносять людям, економіці й бізнесу, виживуть. Це може призвести до довгострокового заморожування подорожей і ризику повільного відновлення. Відбудеться це чи ні, буде значною мірою залежати від того, чи зможуть європейські авіакомпанії отримати доступ до грошової ліквідності, включно з підтримкою з боку європейських урядів», — таку заяву на фондовій біржі зробила авіакомпанія easyJet.
Уряди деяких країн Європи вже заявили про готовність підтримувати авіаційну галузь на тлі пандемії COVID-19, яка призвела майже до повного зникнення попиту на авіаперевезення.
Інформаційно-аналітичний Центр авіації CAPA (входить в мережу Aviation Week) опублікував огляд про фінансову стабільність європейських авіакомпаній, в зв’язку з обмеженнями в авіації через поширення коронавірусу COVID-19. НВ Бізнес публікує скорочений переклад матеріалу, в якому показані найбільш стійкі і найбільш вразливі авіакомпанії Європи.
У цьому звіті представлено аналіз залишків грошової ліквідності провідних європейських авіаційних груп, зроблений CAPA. У ньому також дається огляд останніх дій авіакомпаній, спрямованих на скорочення провізної ємності (пропозиції крісел у літаках) і урізання витрат. Але слід зазначити, що ситуація в авіасекторі швидко змінюється, тому зміст звіту може змінюватися.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.