Як це працює. Glovo розвиває власні франшизи на базі своїх хмарних кухонь

26 грудня 2022, 13:19
генеральна директорка Glovo в Україні Марина Павлюк (Фото:пресслужба Glovo)

генеральна директорка Glovo в Україні Марина Павлюк (Фото:пресслужба Glovo)

Сервіс доставки Glovo почав розвивати власні франшизи, Glovo Concept, які можуть працювати на базі «хмарних кухонь» компанії.

Про це розповіла генеральна директорка Glovo в Україні Марина Павлюк в інтерв'ю НВ Бізнес.

За її словами, зараз на «хмарних кухнях» компанії (у Києві — 6 локацій, у Дніпрі — 1) представлені вже 23 партнери зі 162 брендами.

Відео дня

«На локації, яку повністю облаштовує Glovo, здаються спеціальні кухонні приміщення для партнерів, обладнані за стандартом HACCP. На „хмарну кухню“ не можна прийти поїсти, але можливо замовити доставку — користувачі бачать „кухню“ як ресторан у застосунку. … Якщо коротко: ми передаємо наші віртуальні бренди у користування партнерам на певних умовах», — розповіла Павлюк.

З усіх країн світу, де працюють «хмарні кухні» Glovo, зазначила Павлюк, Україна — найуспішніша.

Також компанія розвиває власні мережі продовольчих магазинів у форматі дарксторів — Glovo Express.

Нагадаємо, Glovo у жовтні вийшов на 85% замовлень відносно довоєнного рівня. Ще наприкінці червня ця частка становила 51%. Порівняно з серпнем у Києві кількість замовлень у жовтні зросла на 40%.

Редактор: Марія Ївженко
Показати ще новини
Радіо NV
X