Компанія Glovo придбала найбільшу польську платформу з доставки їжі

6 листопада 2019, 13:09
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Cервіс з доставки Glovo розпочав роботу в Польщі.

Компанія Glovo придбала найбільшу польську платформи з доставки їжі PizzaPortal, повідомили у компанії.

Угоду, яку оцінюють у 30 млн євро, а також у 5 млн євро прибутку, було укладено між Glovo та провідним мультибрендовим ресторанним оператором в Європі AmRest Holdings SE.

Відео дня

Також, зважаючи на стрімке зростання у європейському регіоні, Glovo планує відкрити у Варшаві другий технологічно-інженерний хаб.

Нещодавно іспанський стартап доставки залучив інвестиції у розмірі 150 млн євро та продовжує розширювати свою експансію в Європі. «У середньому за минулий рік сервіс Glovo запускався кожні чотири дні у новому місті, а сьогодні нараховує вже понад 1300 співробітників та є помітним гравцем на ринках Латинської Америки та Європи, Африки та Близького Сходу», — повідомили у компанії.

Найближчим Glovo планує найняти 40 інженерів, а також залучити близько 50 технічних та продуктових експертів, що працюватимуть переважно за межами нового варшавського офісу. Очікується, що це складе половину технологічного потенціалу компанії Glovo, враховуючи подальші плани на розширення роботи сервісу на ринку.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X