Російські компанії просять не забороняти ввезення залізничних коліс з України. Свої дорожче

16 жовтня 2020, 14:59

Компанії в РФ просять не забороняти імпорт залізничних коліс з України і скаржаться на монополію на російському ринку.

Російські вагонні оператори звернулися з листом до віцепрем'єру РФ Андрію Білоусову, який опікується транспортом, з проханням не обмежувати ввезення залізничних коліс з України. Про це повідомляє російське видання РБК.

Відео дня

Авторами листа виступив Союз операторів залізничного транспорту (СОЗТ). В союз входять Нафтотранссервіс, Русагротранс, Федеральна вантажна компанія, Трансконтейнер, Перша вантажна компанія та інші. У листі стверджується, що ринок виробництва коліс в Росії є «олігополію з двома найбільшими виробниками». Це Evraz Романа Абрамовича і партнерів і Об'єднана металургійна компанія (ОМК) Анатолія Сєдих.

Ці компанії займають 80% ринку і за словами авторів листа «навіть при зниженні попиту продовжують диктувати цінові умови».

До 21 січня 2021 року українські залізничні колеса обкладаються в РФ антидемпінговим митом у розмірі 34,22% від їх вартості. Мито була введена Євразійською економічною комісією (ЄЕК). Видання зазначає, що через падіння попиту на колеса як в Україні, так і в РФ, експерти вказували на ризик демпінгу з боку українських виробників.

Нагадаємо, що інформацію про можливу заборону російської влади на ввезення залізничних коліс з України видання РБК опублікувало 6 жовтня. Можлива заборона в РФ аргументують тим, що на російському ринку профіцит залізничних коліс. Попит на них почав слабшати з четвертого кварталу 2019 року.

У той же час зазначалося, що закриття ринку для українських коліс може привести до зростання цін.

Потужності двох російських виробників коліс — Об'єднаної металургійної компанії і Evraz — складають 850 тис. І 450 тис. штук на рік відповідно. При цьому, за підсумками 2019 року Інтерпайп Віктора Пінчука поставив на російський ринок 223 тис. коліс.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X