Компанія Київенерго відкрила центр обслуговування корпоративних клієнтів

5 грудня 2016, 11:00
Новини компаній

Компанія Київенерго відкрила перший центр обслуговування корпоративних клієнтів. Тут будуть обслуговуватися юридичні особи з великими обсягами споживання електричної і теплової енергії. У компанії відзначили, що це черговий ефективний крок на шляху підвищення якості послуг

У центрі можна буде отримати інформацію щодо особового рахунку компанії-клієнта, підготувати необхідні довідки, оформити документи для відключення або підключення електропостачання та багато іншого.

Відео дня

Головні принципи роботи нового центру – індивідуальний підхід і побудова довгострокових партнерських відносин з кожним клієнтом.

«Надання клієнтам якісних послуг і впровадження європейських стандартів обслуговування – це ключові елементи стратегії КИЇВЕНЕРГО. Розуміючи потреби представників бізнесу, ми вибудовуємо з ними ефективні взаємини, працюємо, щоб їх співпраця з компанією була комфортною і зручною», – підкреслив Віктор Мельников, керівник департаменту обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО.

Центр розташований біля станції метро «Деміївська», просп. Голосіївський, 30-Б і працює з понеділка до четверга з 8:00 до 17:00 без перерви, в п'ятницю з 8:00 до 16:00 (влітку до 15:00).

Завдяки зручному транспортному сполученню, сюди можна легко дістатися з будь-якого кінця міста.

Показати ще новини
Радіо НВ
X