Методом «закладки». Китайський сервіс запустив безконтактну доставку їжі через коронавірус

20 лютого 2020, 13:26

У пакет із замовленою їжею вкладають картку, із зазначенням температури всіх співробітників, які брали участь в приготуванні і доставленні страви.

Популярний в Китаї сервіс доставлення їжі і товарів Meituan Dianping запустив безконтактну доставку, на тлі спалаху коронавірусу, пише Business Insider.

Нову послугу компанія вперше протестувала 26 січня в місті Ухань, а тепер вона доступна на території всього Китаю.

Відео дня

За умовами доставки, кур'єр залишає їжу в заздалегідь домовленому місці і дзвонить клієнтові, який забирає товар. Також в пакет з доставкою вкладають картку, із зазначенням температури всіх співробітників, які брали участь в приготуванні і доставці страви і дані про дезінфекцію.

За даними сервісу, за період з 26 січня по 8 лютого новою послугою скористалися 80% користувачів. В Ухані цей показник склав 95,1%. У компанії відзначають зростання кількості замовлень на кілька людей на 31%, а кількість замовлень на більш ніж п’ять осіб зросла на% 70.

У Meituan Dianping додали, що через зростання замовлень компанія зіткнулася з нестачею кур'єрів і тепер планує залучити до доставки співробітників ресторанів, багато з яких не працюють через спалах коронавируса.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X