Китайський банк обійшов американський і вперше став найдорожчим банківським брендом в світі

7 лютого 2017, 09:07
Торгово-промисловий банк Китаю (ICBC) в цьому році вперше визнано найдорожчим банківським брендом у світі

Про це свідчить дослідження британського аналітичного агентства Brand Finance, передає ТАСС.

За його підрахунками, вартість банківського бренду ICBC в 2017 році досягла $47,8 млрд. За цим показником китайський гігант обійшов попереднього лідера - американський Wells Fargo ($41,6 млрд).

Відео дня

"Вже будучи найбільшим за розміром активів банком в світі, ICBC за рік підняв вартість свого бренду на 32% - до $47,8 млрд, що становить 20% від загальної ринкової капіталізації цього фінансового інституту ($239 млрд)", - йдеться в доповіді.

"Випадок з ICBC не є поодиноким. Потужне зростання на 17% і 13% також продемонстрували, відповідно, Будівельний банк Китаю (CCB) і Банк Китаю (BOC), які обійшли західні банки. При цьому CCB показав особливо хороші результати з показником $41,4 млрд: йому лише зовсім трохи не вистачило, щоб наздогнати Wells Fargo", - відзначають автори дослідження.

У першу десятку найдорожчих банківських брендів також увійшли американський Chase, Bank of China, Bank of America, Сільськогосподарський банк Китаю, Citi, британський HSBC, іспанський Santander.


Brand Finance була заснована в Лондоні в 1996 році і має філії в більш ніж 20 країнах. Компанія спеціалізується на оцінці нематеріальних активів, а також надає консалтингові послуги по максимізації вартості брендів.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X