Китайський банк обійшов американський і вперше став найдорожчим банківським брендом в світі
Про це свідчить дослідження британського аналітичного агентства Brand Finance, передає ТАСС.
За його підрахунками, вартість банківського бренду ICBC в 2017 році досягла $47,8 млрд. За цим показником китайський гігант обійшов попереднього лідера - американський Wells Fargo ($41,6 млрд).
"Вже будучи найбільшим за розміром активів банком в світі, ICBC за рік підняв вартість свого бренду на 32% - до $47,8 млрд, що становить 20% від загальної ринкової капіталізації цього фінансового інституту ($239 млрд)", - йдеться в доповіді.
"Випадок з ICBC не є поодиноким. Потужне зростання на 17% і 13% також продемонстрували, відповідно, Будівельний банк Китаю (CCB) і Банк Китаю (BOC), які обійшли західні банки. При цьому CCB показав особливо хороші результати з показником $41,4 млрд: йому лише зовсім трохи не вистачило, щоб наздогнати Wells Fargo", - відзначають автори дослідження.
У першу десятку найдорожчих банківських брендів також увійшли американський Chase, Bank of China, Bank of America, Сільськогосподарський банк Китаю, Citi, британський HSBC, іспанський Santander.
Brand Finance була заснована в Лондоні в 1996 році і має філії в більш ніж 20 країнах. Компанія спеціалізується на оцінці нематеріальних активів, а також надає консалтингові послуги по максимізації вартості брендів.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.